🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37361.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توسعه هوش مصنوعی برای تخمین نسبتاً دقیق طول عمر افراد

امکان پیش بینی حدودی طول عمر افراد توسط محققین کارکشته و از روی برخی ویژگی های فیزیولوژیکی از جمله ساختار ژنتیکی و نحوه گردش خون در بدن وجود دارد. اما محققین به تازگی یک هوش ...

امکان پیش بینی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - حدودی طول عمر افراد توسط محققین کارکشته و از روی برخی ویژگی های فیزیولوژیکی از جمله ساختار ژنتیکی و نحوه گردش خون در بدن وجود دارد. اما محققین به تازگی یک هوش مصنوعی را توسعه داده اند که می تواند با تحلیل اطلاعات حاصل از ردیاب فعالیت های روزانه اقدام به تخمین طول عمر افراد آنها نماید.

گروهی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - از محققین روسی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - این هوش مصنوعی را توسعه داده اند و مدعی هستند الگوریتم هایی که آنها طراحی نموده اند قادر است از روی تاریخچه فعالیت های روزانه کاربران -که توسط اپلیکیشن های ردیاب سلامت یا فعالیت های روزانه روی موبایل های هوشمند به ثبت می رسند- با دقت بالایی سن نهایی آنها را پیش از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - مرگ تخمین بزند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران

شبکه عصبی پیچیده ای بدین منظور توسعه یافته که قادر است از روی دیتاهای مورد اشاره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - به «ارتباطات معنادار بیولوژیکی» دست پیدا کرده و آنها را با الگوهایی که به وسیله آنالیز داده های حاصل از بررسی ها و آمارگیری های سراسری مراکز بهداشتی معتبر دنیا از جمله وزارت بهداشت آمریکا تولید شده اند مقایسه کند. این مقایسه ها می توانند نشان دهند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - که به طور معمول فردی با چنین کیفیت زندگی (میزان خواب، فعالیت های ورزشی و نوع رژیم غذایی) تا چه حد عمر می کند و از چه میزان سلامتی برخودار است.

لازم به ذکر است که هوش مصنوعی روسی نخستین سرویس از نوع خود نیست، چرا که همین حالا نیز نرم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - افزار «Gero Lifespan» (تصویر بالا) یا اپلیکیشن متصل به دستبند هوشمند Fitbit نیز قادر به انجام تخمین مورد اشاره با متدهای مختلف و دقت های متفاوت هستند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران

البته پر واضح است که چنین برآوردی به هیچ وجه دقیق نخواهد بود، چرا که چند فاکتور اساسی دیگر از جمله ژنتیک فرد، شرایط محیط زندگی و همچنین سلامت روانی او در تخمین طول عمر فراد لحاظ نمی شوند. به نظر می رسد در حال حاضر کاملترین روش بهره گیری همزمان از آنالیزهای اپلیکیشن های موبایل و هوش مصنوعی در کنار تست های بالینی معمول خواهد بود. البته همه این ها در صورتی است که شما تمایل داشته باشید از تاریخ حدودی مرگ خود آگاه شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone