🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44301.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سومین رویداد هم آفرینی همراه اول برگزار می شود

اینترنت اشیاء از جمله موضوعات داغی است که این روزها طرفداران خود را در کشور پیدا کرده و بعضا کسب و کارهای نوپایی نیز با محوریت این موضوع در گوشه و کنار ایران شکل می ...

اینترنت اشیاء از جمله موضوعات داغی است که این روزها طرفداران خود را در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کشور پیدا کرده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بعضا کسب و کارهای نوپایی نیز با محوریت این موضوع در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوشه و کنار ایران - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شکل می گیرند.

در همین راستا همراه اول با همکاری دانشگاه شیراز در نظر دارد رویدادی را برای حمایت از این استارتاپ ها برگزار نماید که اطلاعات مربوط به این رویداد را می توانید در متن بیانیه خبری اپراتور اول مشاهده نمایید.

سومین رویداد از مجموعه رویدادهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شیراز برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این رویداد با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه اینترنت اشیاء، تیرماه سال جاری در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.

رویدادهای هم آفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است.

موضوع طرح های نوآورانه این رویداد در سومین دوره خود، اینترنت اشیاء (IoT)، تحلیل داده ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - (Data Analytics)، فین تک و گردشگری است.

تیم های علاقه مند جهت شرکت در رویداد، می توانند تا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۹ تیر ماه از طریق لینک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - www.mci.ir/hamafarini ثبت نام کنند. ارزیابی اولیه طرح ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری، طرح های برگزیده انتخاب می شوند. در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر معرفی و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، امکان مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد شد. پیش رویداد این رویداد در روز ۱۴ تیر و اختتامیه در روز ۲۸ تیرماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است، همراه اول، حامی اول نوآوری، در دو دوره پیشین رویدادهای هم آفرینی پذیرای ۴۳۹ تیم بوده است که از این تعداد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۷۷ تیم به مرحله داوری راه یافتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone