تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32733.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دولت استرالیا فناوری 5G شرکت های هوآوی و ZTE را تحریم کرد

دولت استرالیا در اقدامی سختگیرانه تر نسبت به تحریم های آمریکا، خریداری تجهیزات شبکه 5G از شرکت های چینی هوآوی و ZTE توسط اپراتورهای داخلی را ممنوع اعلام کرد. خبر مذکور توسط حساب توییتری کمپانی ...

دولت استرالیا در اقدامی سختگیرانه تر نسبت به تحریم های آمریکا، خریداری تجهیزات شبکه 5G از شرکت های - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چینی هوآوی و ZTE توسط اپراتورهای داخلی - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را ممنوع اعلام کرد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

خبر مذکور توسط حساب توییتری کمپانی هوآوی تأیید شده و این شرکت با اشاره به حضور 15 ساله در بازار استرالیا، تصمیم اخیر - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دولت این کشور را به ضرر مصرف کنندگان دانسته است.

جالب است بدانید که دولت آمریکا در تحریم شرکت های چینی، تنها پرسنل و نهادهای زیرمجموعه خود را از معامله منع کرده بود. اما استرالیا پا را فراتر گذاشته و استفاده عمومی از فناوری های ارتباطی چینی ها را کلاً ممنوع اعلام کرده - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. دولت استرالیا در بیانیه رسمی خود اظهار داشته:

تأمین کنندگانی که بر خلاف قوانین استرالیا تحت کنترل نهادهای قضایی کشورهای خارجی بوده و مطیع دستورات آنها هستند، نمی توانند به خوبی از شبکه 5G محافظت کرده و جلوی - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دسترسی غیر مجاز یا مداخله های احتمالی را بگیرند.

بر اساس قوانین چین، شرکت ها و سازمان های این - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشور موظف به همکاری با نیروهای اطلاعاتی حکومتی - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستند؛ به همین دلیل دولت استرالیا نگران آسیب پذیری فناوری 5G خریداری شده - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از شرکت های چینی بوده و احتمال می دهد زیرساخت های - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هوآوی و ZTE، به عنوان بستری برای جاسوسی در اختیار حکومت چین قرار گیرند.

لازم به ذکر است که طبق اظهارات - تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یکی از مقامات استرالیایی، هدف اصلی تحریم اخیر شرکت هوآوی است چرا که این کمپانی قبلاً در اقدامی مشکوک، پیشنهاد نظارت بر توسعه فناوری 5G در استرالیا و تأمین زیرساخت هایی مانند دکل های مخابراتی را مطرح کرده بود.

- تعمیرات یخچال مابه در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone