تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32735.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

درآمد 3.5 دلاری نوکیا به ازای فروش هر موبایل 5G

احتمالاً هرکسی که اخبار تکنولوژی را دنبال می کند، حداقل بارها درباره نبردهای قضایی بر سر حقوق پتنت ها شنیده؛ پتنت هایی که گاهی پول کلانی روانه جیب صاحبان خود می کنند و گاه به ...

احتمالاً هرکسی که اخبار تکنولوژی را دنبال می کند، حداقل بارها درباره نبردهای قضایی بر سر حقوق پتنت ها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شنیده؛ پتنت هایی که گاهی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - پول کلانی روانه جیب صاحبان خود می کنند و گاه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به خاطر یک بی دقتی، میلیون ها دلار ضرر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می زنند. اما حالا نوکیا و چند کمپانی دیگر در حال برداشتن گام هایی برای جلوگیری از تشکیل این پرونده های حقوقی در آینده هستند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - و هزینه خرید لایسنس تکنولوژی های 5G خود را به صورت عمومی اعلام کرده اند.

در ماه ژوئن بود که استانداردهای بین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - المللی 5G تعیین شد؛ استانداردهایی که تعیین می کنند شبکه های 5G و سخت افزارهایی که آنها را به اجرا در می آورند باید چگونه باشند. در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تحقیق، توسعه و تعیین این استانداردها، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمپانی های وایرلس گوناگونی دخیل بوده اند که از جمله آنها می توان به کوالکام، هواوی، اریکسون، سامسونگ و نوکیا اشاره کرد. در ازای تاثیری که این کمپانی ها بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تعیین استانداردها داشته اند، هر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک سهم کوچکی از هزینه لایسنس تکنولوژی های 5G را دریافت خواهند کرد. بنابراین شرکت هایی همچون اپل و گوگل به ازای فروش هر دیوایس پریمیوم، هزینه اندکی بابت استفاده از پتنت های دخیل در تکنولوژی 5G موبایل خود می پردازند.

هزینه لایسنسی که نوکیا از این پس دریافت خواهد کرد، 3.48 دلار خواهد بود و اریکسون هم بسته به تکنولوژی های متفاوتش، بین 2.50 الی 5 دلار به ازای هر دیوایس دریافت می کند. کوالکام در این بین قصد دارد هزینه لایسنس خود را با احتساب 2.275 درصد از قیمت کل موبایل های تَک-ماد 5G، یا 3.25 درصد از قیمت موبایل های 5G چند-ماد دریافت کند. این رقم بسیار بالاتر از سهم سایر کمپانی ها است، اما صرفاً به موبایل های پریمیوم اختصاص دارد و کوالکام می گوید تولیدکنندگانی که موبایلی در بازه قیمت 400 الی 500 دلار عرضه کنند، به جای 16.25 دلار به ازای هر دیوایس، 13 دلار خواهند پرداخت.

نوکیا، اریکسون و کوالکام مجموعاً سهمی 21 دلار از فروش هر موبایل هوشمند 5G خواهند داشت؛ اما در این رقم، هزینه لایسنس تکنولوژی سایر کمپانی های فعال در زمینه 5G محاسبه نشده است. به عنوان مثال هواوی هنوز هزینه دریافتی خود را اعلام نکرده، اما اریک شو، رییس هیئت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدیره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این کمپانی مدت ها پیش اعلام کرده که آنها به قیمت گذاری عادلانه، معقولانه و غیر تبعیض آمیز ادامه می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone