تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32734.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پیام های دایرکت در توییتر اولویت بندی می شوند

اگر پیام‌های دایرکت زیادی در توییتر دریافت می‌کنید و فرصت جواب دادن به آن‌ها را ندارید، خوشحال باشید. توییتر به تازگی قابلیتی اضافه کرده که بتوان پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته‌بندی کرد. ...

اگر پیام‌های دایرکت زیادی در توییتر دریافت می‌کنید و فرصت جواب دادن به آن‌ها را ندارید، خوشحال باشید. توییتر به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تازگی قابلیتی اضافه کرده که بتوان پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته‌بندی کرد.

احتمالا می‌دانید که پیام‌های دایرکت توییتری به دو شکل به دست کاربران می‌رسند: یا در اینباکس و یا در قالب درخواست (Request). اگر از کسی که دنبال می‌کنید پیامی به شما برسد، این پیام در قسمت اینباکس قابل مشاهده خواهد بود.

ولی اگر فرد ارسال‌کننده پیام را نشناسید، پیام او را به شکل درخواست دریافت می‌کنید. بدین صورت که باید درخواست او را قبول کنید تا قادر به ادامه گفتگو با یکدیگر باشید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

توییتر اعلام کرده که از این پس در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس درخواست‌های گفتگویی که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به عقیده توییتر از اهمیت کمتری برخوردار هستند به طور خودکار از چشم کاربر پنهان خواهند شد.

با این فیلتر، دیگر موقع دریافت چنین پیام‌هایی نوتیفیکیشنی نخواهید دید و خود پیام‌ها را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز نمی‌توانید در بخش Requests مشاهده کنید. هر چند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در صورت غیر فعال کردن این فیلتر از تنظیمات توییتر، کلیه درخواست‌های مکالمه در دایرکت مجددا قابل مشاهده خواهند شد.

توییتر اعتقاد دارد که با این کار، مدیریت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیام‌ها در بخش Requests برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاربرانی که فالوئرهای زیادی دارند آسان‌تر خواهد شد. هر چند به نظر می‌رسد که برای کاربرانی با فالوئر کم این خصوصیت خیلی کاربردی نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone