تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32732.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نیکون با معرفی سوژه یاب لیزری لذت عکاسی را دوچندان کرد

چگونه می توان دوربین ها را از چیزی که هستند جذاب تر کرد؟ پاسخ نیکون به این سؤال یک سوژه یاب لیزری است که کار عکاس را برای ثبت تصویر از سوژه های متحرک آسان ...

چگونه می توان دوربین ها را از چیزی که هستند جذاب تر کرد؟ پاسخ نیکون به این سؤال یک سوژه یاب لیزری است که کار عکاس را برای ثبت تصویر از سوژه های متحرک آسان تر خواهد کرد.

شرکت سازنده با معرفی سوژه یاب لیزری دوربین های سوپرزوم و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لنزهای تله - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فوتو را مد نظر قرار داده است

شرکت نیکون امروز از محصولات مهمی مانند دوربین فول - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فریم بدون آینه Z7 رونمایی کرد، اما شاید یکی از جالب ترین محصولات معرفی شده، همین سوژه یاب لیزری DF-M1 باشد که با در نظر داشتن دوربین سوپرزوم P1000 و بزرگنمایی 125 برابری آن طراحی شده است. البته محصول جدید با تمام دوربین های نیکون که قابلیت نصب لوازم جانبی دارند سازگار است، اما شرکت سازنده بیشتر دوربین های سوپرزوم و لنزهای تله فوتو را مد نظر قرار داده.

طبق اظهارات کمپانی، ثبت تصاویر تله از سوژه های متحرک در اکثر مواقع - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کار دشواری است که حالا با سوژه یاب لیزری 175 دلاری، انجام این کار برای عکاسان راحت تر شده و دیگر نیازی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیدا کردن سوژه با - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نگاه مستقیم در منظره یاب دوربین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیست.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربیتعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در کنار معرفی سوژه یاب لیزری، شرکت نیکون اطلاعات بیشتری هم در زمینه لنز «AF-S Nikkor 500mm f/5.6E PF VR» - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منتشر کرده. لنز مذکور که در مقایسه با رقبا بسیار جمع و جور است، امکان استفاده از سه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پایه لنز را فراهم کرده و با سیستم فوکوس - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید، نصف مدل های قبلی وزن دارد.

محصول مورد بحث که یک لنز فول فریم است، با پوشش فلوئور در مقابل آب، چربی و گل مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف عکاس را همراهی می کند. لازم به ذکر است - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که این لنز با دوربین های جدید Z6 و Z7 سازگار بوده و پس از عرضه در تاریخ 22 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شهریور، قیمتی معادل 3600 دلار خواهد داشت.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربیتعمیرات یخچال هایسنس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone