🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25072.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

حیات دوباره گوگل Duo با خانواده سامسونگ گلکسی S20

سامسونگ امشب از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرد و به تمامی شایعات نیز پایان داد. یکی از ویژگی‌های این گوشی‌ها، پشتیبانی سیستمی از گوگل Duo بوده که کار کاربران برای برقرار تماس‌های ویدیویی را ساده‌تر ...

سامسونگ امشب از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - به تمامی شایعات نیز پایان داد. یکی از ویژگی‌های این گوشی‌ها، پشتیبانی سیستمی از گوگل Duo بوده که کار کاربران برای برقرار تماس‌های ویدیویی را ساده‌تر کرده است.

کمپانی کره‌ای برای ارائه قابلیت گوگل Duo، همکاری نزدیکی با این شرکت انجام داده تا هم برقراری تماس تلفنی را ساده‌تر کند و هم از نصب برنامه‌های اضافی جلوگیری کند. از همین رو کاربران این گوشی‌های گران‌قیمت می‌توانن با باز کردن اپ دایالر و ضربه زدن روی گزینه تماس تصویری، به کمک گوگل Duo با دوستان خود به صورت تصویری صحبت کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران

نکته جالب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - این جاست که کاربران می‌توانند از تمامی ویژگی‌های نرم‌افزاری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - و سخت‌افزاری گلکسی S20 استفاده کنند. در نتیجه قابلیت AR ایموجی سامسونگ و دوربین اولترا واید نیز در دسترس کاربران است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند هم جذاب‌تر دیده شوند و هم افرادی بیشتری را در قاب تصویر جای دهند. کیفیت ویدیوی تماس تصویری نیز فول اچ دی خواهد بود.

خانواده گلکسی S20 سامسونگ می‌توانند از ۸ تماس تصویری همزمان پشتیبانی کند. البته برای این کار باید هر دو طرف مکالمه از شبکه 5G استفاده کنند. با این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - حال سامسونگ می‌گوید که شبکه‌های پر سرعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - وای فای نیز به خوبی پاسخگوی این تماس‌های تصویری همزمان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone