🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36957.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن واوخوان؛ مجموعه ای با کیفیت از کتاب های گویا

در حالی که شمار استارتاپ‌های تولید و عرضه کتاب الکترونیکی در کشورمان رو به افزایش است، سرانه مطالعه در ایران همچنان نسبت به سایر کشورها در مرتبه پایینی قرار دارد و همین موضوع توسعه‌دهندگان را ...

در حالی که شمار استارتاپ‌های تولید و عرضه کتاب الکترونیکی در کشورمان رو به افزایش است، سرانه مطالعه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - در ایران همچنان نسبت به سایر کشورها در مرتبه پایینی قرار دارد و همین موضوع توسعه‌دهندگان را بر آن داشته که برای ترویج فرهنگ کتاب و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کتابخوانی به روش‌های مدرن روی آورند.

یکی از موثرترین این روش ها بدون شک انتشار کتاب‌های صوتی بوده که این روزها در سرویس‌های بزرگی مثل Audible آمازون طرفداران پر و پا قرصی دارند و درآمد کلانی را به جیب سازندگان شان سرازیر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌کنند.

خوشبختانه به دنبال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - استقبال بین‌المللی، مدتی هست که نشر کتاب‌های صوتی در ایران هم صورت جدی‌تری به خود گرفته و طبق آخرین آمار میزان تولید این کتاب‌ها طی دو سال اخیر رشدی ۱۰ برابری را نسبت به کل تولیدات پیشین تجربه کرده است.

در همین راستا امروز واوخوان را به شما معرفی می کنیم که یکی از اپلیکیشن‌های نسبتا تازه‌ واردی است که برای نشر کتاب‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - صوتی برای کاربران ایرانی تلاش می‌کند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان
پیش از دانلود هر کتاب، می توانید به پیش نمایشی از آن گوش بدهید.

واوخوان که برای دو پلتفرم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - iOS و اندروید منتشر شده، مجموعه ای از کتاب‌های صوتی باکیفیت در موضوعات مختلف را تدارک دیده که تعدادشان به بیش از ۲۰۰ مورد می‌رسد؛ کتاب‌هایی که همگی در استودیوهای صدابرداری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - و توسط گویندگان حرفه‌ای تهیه شده‌ اند.

واوخوان به طور تخصصی فقط روی تولید کتاب‌های صوتی متمرکز شده اما این موضوع در شرایطی که پادکست و کتاب صوتی و محصولات مشابه آن ها هنوز به اندازه کافی میان کاربران رواج نیافته اند، می تواند کار پر ریسکی محسوب شود.

با این وجود «مانی هاشمیان»، مدیر موسسه فرهنگی رها‌ فیلم و مسئول پروژه واوخوان به آینده کتاب‌های صوتی در ایران امیدوار است و در گفتگو با دیجیاتو در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - مورد دلیل انتخاب کتاب‌های صوتی می‌گوید:

«استفاده از کتاب‌های صوتی به طور - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدی در جهان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - قدمتی حدود 10 سال دارد، اما در ایران با تأخیری 7 ساله نگرش به نشر کتاب‌های صوتی به تازگی شکل جدی‌تری به خود گرفته‌. با توجه به کثرت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - مخاطبان فارسی زبان، مصرف کتاب صوتی به میزانی که ناشران را به ادامه‌ی فعالیت ترغیب کند رو - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - به افزایش است ولی نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت دارد و محاسبات دقیق اقتصادی. واوخوان به عنوان یکی از ناشران - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدی کتاب‌های صوتی با توجه به پیشینه 15 ساله تولید و نشر محصولات فرهنگی بستری را فراهم کرده تا با سهیم کردن عوامل تولید در سود حاصل از فروش، هزینه‌های اولیه را کاسته و توان خود را در پیشبرد اهداف بلند مدت افزایش دهد.»

کتاب‌هایی که در واوخوان می بینید شامل موضوعات مختلفی می‌شوند، از رمان و داستان گرفته تا کتب آموزشی و روانشناسی و مذهبی و کتاب های مرتبط با فیلم و سینما. همه این کتاب‌ها را می توانید دانلود کرده تا به صورت آفلاین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بسته به نوع اثر و مدت زمان پخش، هر کتاب صوتی در واوخوان قیمت متفاوتی دارد. پیش از خرید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم امکان شنیدن پیش‌نمایشی از کتاب صوتی را هم دارید، با این وجود هنوز گزینه‌ای برای استفاده از کتاب‌های صوتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - با پرداخت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - حق اشتراک نمی‌بینید که این روزها سیستم به مراتب پرطرفدارتری نسبت به خرید کامل محصولات محسوب می‌شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان
در واوخوان می توانید به کتاب های صوتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - امتیاز داده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - و زیر هر کدام نظر بگذارید. برای وقت هایی هم که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از قبل کتاب ها را دانلود کنید.

واوخوان برایتان امکانی فراهم کرده که زیر هر کتاب صوتی نظر بگذارید و با دادن امتیاز بازخوردهایتان را هم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - به گوش ناشر برسانید. این امکانات برای یک اپلیکیشن کتاب صوتی کافی به نظر می‌رسند، هر چند می‌توانستند در محیط جذاب‌تری به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - نمایش درآیند.

رابط کاربری نسخه اندروید واوخوان بر خلاف نسخه iOS، برای یک اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ کمی از مد افتاده و قدیمی به نظر می‌رسد هر چند که خوشبختانه UI از منظر فنی مشکلی ندارد و عملکرد نرم و روانی را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - از کار با اپلیکیشن شاهد هستید.

اما یکی از مزایای واوخوان این است که کلیه عوامل تولید در سود فروش کتاب‌های صوتی سهیم هستند و هاشمیان هم این موضوع را یکی از مزایای رقابتی مهم اپلیکیشن می‌داند:

«در واوخوان، کلیه عوامل تولید از جمله نویسندگان، ناشران، کتاب‌خوانان و استودیوها از فروش محصولات سهم می‌برند و در آغاز دستمزدی دریافت نمی‌کنند. ضمنا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - در واوخوان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کارفرما و کارپرداز وجود ندارد و اراده و همت جمعی ضامن رشد و موفقیت این طرح خواهد بود. استقبال و ثبت نام حدود ۱۰ هزار نفر کتاب‌خوان، مولف، مترجم، ناشر و استودیو جهت همکاری نشانگر رویکرد مثبت اهالی فرهنگ، هنر و ادبیات به این مقوله است.»

در کنار این موضوع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کیفیت بالای کتاب‌ها را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم می‌توانیم جزو عوامل موفقیت واوخوان به شمار بیاوریم. کلیه این کتاب‌ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - توسط گویندگان حرفه ای و در استودیوهای مجهز ضبط شده‌اند تا با شنیدن صدایی واضح و شفاف به همراه موزیک پس زمینه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - مناسب، تجربه خوب و آرامش‌بخشی از گوش دادن به کتاب‌های صوتی داشته باشید.

در مجموع اگر فرصت مطالعه کتاب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - را ندارید اما نمی‌خواهید که از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - کتاب و کتابخوانی فاصله بگیرید، شنیدن کتاب‌های صوتی می‌تواند تجربه بسیار لذتبخشی برایتان باشد که واوخوان مجموعه‌ای از باکیفیت ترین آن‌ها را برایتان تدارک دیده. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان

واوخوان، کتاب‌های صوتی

سازنده: رها فیلم قیمت: رایگان (با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر مرند زنجان استان زنجان - پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8.7 / 2.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** کولر گازی آر تی سی MARS30RT1 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone