🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12358.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل عملکرد واقعیت افزوده گوشی‌های اندرویدی با دوربین دوگانه را بهبود می‌دهد

گوگل SDK (کیت توسعه نرم‌افزار) مربوط به واقعیت افزوده خود را بروزرسانی می‌کند تا گوشی‌های اندرویدی مجهز به دوربین اصلی دوگانه عملکرد بهتری در زمینه ثبت داده‌های عمقی داشته باشند. طبق گزارشی جدید، بروزرسانی اخیر ...

گوگل SDK (کیت توسعه نرم‌افزار) مربوط به واقعیت افزوده خود را بروزرسانی می‌کند تا گوشی‌های اندرویدی مجهز به دوربین اصلی دوگانه عملکرد بهتری در زمینه ثبت داده‌های عمقی داشته باشند.

طبق گزارشی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - جدید، بروزرسانی اخیر سرویس‌های گوگل پلی برای اپ واقعیت افزوده که گوگل برای توزیع قابلیت‌های ARCore از آن استفاده می‌کند، در بخش تغییراتش عبارت «عمق استریو دوربین دوگانه در دستگاه‌های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - پشتیبانی‌کننده» به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر پشتیبانی از این قابلیت تنها محدود به گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - ۴ ایکس ال باشد، دو دستگاهی که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. طبق لیست دستگاه‌های سازگار با ARCore، قابلیت پشتیبانی از دوربین دوگانه در هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

یکی از موارد قابل توجه، عدم پشتیبانی محصولات ۲۰۲۰ گوگل از این ویژگی در حال حاضر است. در حالی که گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G با دوربین اصلی دوگانه در سال گذشته میلادی وارد بازار شدند، این غول جستجوی اینترنتی تصمیم گرفته ابتدا عملکرد واقعیت افزوده موبایل‌های ۲۰۱۹ خود را بهبود دهد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان

یکی از دلایل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - این موضوع می‌تواند به علت عدم استفاده از دوربین تله‌فوتو در این محصولات باشد. در حالی که پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال از دوربین تله‌فوتو بهره می‌برند، گوشی‌های ۲۰۲۰ گوگل به دوربین دوم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - اولترا واید مجهز شده‌اند. همین تفاوت می‌تواند در نحوه جمع‌آوری نقشه‌های عمقی دقیق تاثیرگذار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - باشد.

گوگل برخلاف سایر سازندگان گوشی‌های اندرویدی، علاقه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - چندان به استفاده از چندین دوربین روی پنل پشتی محصولاتش نداشت و بیشتر روی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر کنگاور استان کردستان - قابلیت‌های عکاسی محاسباتی تمرکز داشت. البته عملکرد این کمپانی در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که هنوز درباره دوربین‌ گوشی‌هایش تصمیم نهایی را نگرفته است.

در حالی که پیکسل ۳ از دوربین اصلی تکی با قابلیت «Super Res Zoon» بهره می‌برد، پیکسل ۴ با دوربین دوگانه و لنز تله‌فوتو از راه رسید و ناگهان در پیکسل ۵، جایش را به یک دوربین اولترا واید داد. بنابراین تعداد کمی از گوشی‌های گوگل می‌توانند از قابلیت جدید بهره‌مند شوند، بلکه این کمپانی دوباره در آینده به سراغ دوربین دوم تله‌فوتو یا استفاده از دوربین‌های اصلی سه‌گانه یا چهارگانه برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone