🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31608.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ آمریکایی راکت‌‌های چاپ سه‌بعدی را روانه فضا می‌کند

یک کمپانی آمریکایی که ۹۵ درصد قطعات راکت فضایی را با استفاده از چاپگر سه بعدی تولید می کند، برای استفاده از سایت پرتاب «کیپ کاناورال» با نیروی هوایی آمریکا به توافق رسیده است. بر ...

یک کمپانی آمریکایی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - که ۹۵ درصد قطعات راکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - فضایی را با استفاده از چاپگر سه بعدی تولید می کند، برای استفاده از سایت پرتاب «کیپ کاناورال» با نیروی هوایی آمریکا به توافق رسیده است.

بر اساس این توافق پنج ساله استارتاپ Relativity Space در کنار اسپیس ایکس، ULA - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - و بلو اوریجین به سومین شرکت فضایی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - خصوصی تبدیل می شود که از سایت پرتاب در کیپ کاناورال برخوردار می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی
تست موتور Aeon

این کمپانی که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده تا کنون موفق به جذب بیش از ۴۵ میلیون دلار سرمایه شده است. Relativity Space چندین مرکز تحقیق و توسعه در آمریکا دایر کرده و برای تست موتور Aeon از مرکز فضایی «استنیس» ناسا استفاده می کند. هدف استارتاپ مورد بحث پرتاب نخستین راکت چاپ سه بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - در سال آینده است و برای رسیدن به این مهم تا کنون ۱۲۴ تست روی موتور انجام داده است.

راکت مذکور که Terran 1 نامیده می شود ابعاد چندان بزرگی نداشته و در ردیف راکت های کوچک تا متوسط قرار خواهد گرفت. این موشک توانایی قرار دادن باری به وزن ۱۲۵۰ کیلوگرم در مدار پایینی زمین را خواهد داشت. شاید این بار چندان سنگین نباشد اما مزیت اصلی راکت حامل به نحوه تولید و هزینه نهایی برمی گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی
چاپگر سه بعدی Stargate

راکت ها با استفاده از چاپگری به نام Stargate تولید می شود که احتمالا بزرگترین پرینتر سه بعدی فلزی در جهان است و قابلیت ایجاد قطعاتی به طول ۶.۶ متر و عرض ۳.۳ متر را دارد. قابلیت اصلی این چاپگر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - به یکپارچه سازی قطعات مختلف برمی گردد، برای مثال محفظه و انژکتور موتور در نمونه های عادی از صدها بخش مختلف تشکیل شده اما Stargate آنها را در سه بخش ادغام کرده است.

مدیر عامل Relativity Space با تاکید روی اینکه طی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - ۶۰ سال گذشته نحوه توسعه راکت دستخوش تغییر چندانی نشده هدف از به کارگیری چاپگر سه بعدی را کاهش هزینه تولید موشک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر زرندیه استان مرکزی - و تسهیل ارسال محموله های مختلف به فضا عنوان می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone