تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23876.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دوربین DepthVision گلکسی نوت ۱۰ پلاس چه کاربردی دارد؟

دوربین DepthVision گلکسی نوت ۱۰ پلاس از دو سنسور فیزیکی تشکیل شده و امکان تفکیک دقیق یک شی از محیط اطرافش را فراهم می کند. این دوربین به واسطه قابلیت های ویژه در تشخیص لبه های ...

دوربین DepthVision گلکسی نوت ۱۰ پلاس از دو سنسور فیزیکی تشکیل شده و امکان تفکیک دقیق یک شی از محیط اطرافش را فراهم می کند. این دوربین به واسطه قابلیت های ویژه در تشخیص لبه های اشیاء در مواردی مانند تصویربرداری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - پرتره، اندازه گیری و افت گذاری واقعیت افزوده کاربرد داشته و در اسکن سه بعدی نوت ۱۰ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - هم نقش مهمی ایفا می کند.

بدون شک یکی از نقاط قوت گلکسی نوت ۱۰ پلاس دوربین منحصر به فردی است که در هیچ موبایل دیگری همتا ندارد. ترکیب دوربین‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و تله فوتو، فوق عریض ۱۶ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - مگاپیکسلی، دوربین VGA سه بعدی TOF و یک حسگر مادون قرمز نه تنها کیفیت تصاویر را تضمین کرده بلکه نقشه برداری سه بعدی از اجسام را نیز ممکن می کند.

سامسونگ دوربین VGA سه بعدی و حسگر مادون قرمز را DepthVision می نامد. این ماژول به گوشی اجازه می دهد با دقتی بالا مرز اشیاء را از هم تفکیک کرده و آنها را از پس زمینه جدا کند. این ویژگی در ابزار اسکن سه بعدی و افکت های واقعیت افزوده قلم اس پن نقش مهمی ایفا می کند اما کاربردهای دیگری هم دارد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

دوربین فارغ از ماهیت سوژه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - با جداسازی آن از محیط اطراف می تواند ابعاد واقعی آن را برآورد کند. دوربین DepthVision گلکسی نوت ۱۰ پلاس با اطلاع از ابعاد سوژه و فاصله آن تا گوشی، می تواند به نقشه برداری اتاق بپردازد. این نقشه برداری به معنی برآوردی اولیه از فاصله دیگر اجسام تا دوربین است که به افزایش کیفیت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - پرتره کمک می کند.

امروزه بسیاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی ها قادر به ثبت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - تصاویر پرتره هستند اما کیفیت آنها از زمین تا آسمان متفاوت است. حتی برخی موبایل های پرچمدار نظیر گوگل پیکسل و آیفون هم به جای تکیه بر عمق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - میدان با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین افکت بوکه را ایجاد می کنند.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس اما به لطف دوربین منحصر به فرد خود سطح ماتی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - پس زمینه سوژه را بر اساس فاصله آنها از گوشی تعیین می کند. این دوربین قابلیت اضافه کردن پرتره به ویدیوهای 4K را نیز دارد. قابلیت دیگر هم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - 3D Scanner است که با استفاده از آن می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - توانید اشیایی با حداکثر طول و عرض و ارتفاع ۸۰ سانتیمتر را اسکن کرده و به مدل سه بعدی تبدیل کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone