🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17518.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی F41 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی F41 از نظر طراحی شباهت زیادی به سری گلکسی M دارد اما با تمرکز بر دوربین طراحی شده است. سامسونگ دیروز رسما تایید کرد که گلکسی F41 به عنوان نخستین عضو از سری ...

سامسونگ گلکسی F41 از نظر طراحی شباهت زیادی به سری گلکسی M دارد اما با تمرکز بر دوربین طراحی شده است.

سامسونگ دیروز رسما تایید کرد که گلکسی F41 به عنوان نخستین عضو از سری جدید گلکسی F در ماه جاری معرفی خواهد شد اما در حالی که حدود دو هفته به تاریخ معرفی باقیمانده ویدیویی نگاه نزدیک به این موبایل منتشر شده است.

پیش از این خبرهایی در مورد شباهت فراوان بین سری F و M شنیده می‌شد و این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - ویدیو هم نشان می‌دهد طراحی گلکسی F41 تا حد زیادی از گلکسی M31 وام گرفته شده است. همانطور که می‌بینید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - نمایشگر دستگاه میزبان ناچ قطره‌ای است و در پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - هم دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت فیزیکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - چشم می‌خورد. این در حالی است که گلکسی M31 از دوربین چهارگانه با سنسور اضافه ماکرو بهره می‌برد.

سامسونگ در کنار تاریخ معرفی برخی از مشخصات گلکسی F41 از جمله نمایشگر سوپر AMOLED و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی را نیز تایید کرده است. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - بر اساس اطلاعات دیگری که از این گوشی منتشر شده گلکسی F41 از دوربین اصلی دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که نوید عملکرد قابل قبلی را در زمینه تصویربرداری می‌دهد.

همچنین از داده‌های منتشر شده در گیک بنچ چنین بر می‌آید که پردازش داده‌ها توسط چیپست ۸ هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ و حافظه رم ۶ گیگابایتی صورت خواهد گرفت. سامسونگ در عرضه این گوشی با «Flipkart»  مشارکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - خواهد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - کرد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر گرگان استان گلستان - بعید نیست حرف F هم به خاطر همین همکاری انتخاب شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone