تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20438.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ Shadow Fight 4 در راه است

هفت سنگ این هفته را با شادو فایت 4 (Shadow Fight) آغاز می‌کنیم که اندک اندک، دارد از راه می‌رسد. استودیوی نِکی (Nekki) چند وقت پیش و در توییتر از ساخت بازی پرده برداشت و ...

هفت سنگ این هفته را با شادو فایت 4 (Shadow Fight) آغاز می‌کنیم که اندک اندک، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - دارد از راه می‌رسد. استودیوی نِکی (Nekki) چند وقت پیش و در توییتر از ساخت بازی پرده برداشت و نکته اینجاست برخلاف همیشه که شادو فایت‌ها شماره دار بودند، شادو فایت بعدی با اسم شادو فایت 4 شناخته نمی‌شود و جای آن سازنده تصمیم گرفته اسم بازی را Shadow Fight Arena بگذارد.

نِکی در Shadow Fight Arena آمده و سعی کرده یکی از بزرگترین مشکلات شادو فایت 3 (نبود قابلیت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - رقابت همزمان با بازیکن‌ها) را در شادو فایت آرنا حل کند و حالا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - اینکه سازنده چه‌قدر در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - این مسیر موفق خواهد بود را باید صبر کنیم و با عرضه نسخه نهایی بازی ببینیم.

البته هسته اصلی گیم پلی شادو فایت 3 خودش جذاب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - است و ویژگی که بازی را از نفس انداخت به سیستم درآمدزایی بد و همین نبود رقابت‌های همزمان برمی‌گشت. اگر نِکی قرار باشد این مشکلات را در آرنا برطرف کند، این بازی را از همین الان می‌توانیم یکی از مورد انتظارهای امسال بنامیم.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

در کنار نِکی، الکترونیک آرتز هم بالاخره سکوتش نسبت به نسخه موبایل اپکس لجندز (Apex Legends) را شکست و مشخص شد که این بازی اواخر سال قرار است به صورت محدود عرضه شود.

با توجه به اینکه اپکس لجندز شروعی رکوردشکنانه روی پلتفرم‌های خانگی داشت و در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی را سپری می‌کند، انتظار می‌رود نسخه موبایل بازی رقیبی جدی برای فورتنایت و پابجی موبایل باشد.

نکته: اگر در دانلود هر کدام از بازی‌ها مشکلی داشتید، پیشنهاد می‌شود مطلب «راهنمای روش های دانلود از گوگل پلی؛ چگونه اپ ها را بدون مشکل دریافت کنیم؟» را مطالعه کنید.

Pascal’s Wager

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

  • بازی آفلاین است

عجب ماه خوبی برای اندرویدی‌ها بود. در شروعش که Dead Cells را داشتیم و حالا هم در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - پایانش نوبت به Pascal’s Wager رسیده است، بازی که به اعتقاد خیلی‌ها با کیفیت‌ترین کلون دارک سولز/بلادبورن به‌حساب می‌آید.

در Pascal’s Wager بازیکن به یک ماجراجویی بیست ساعته قدم می‌گذارد و همانند بقیه اکشن‌های نقش آفرینی با استفاده از اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلفی که در این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - راه به دست می‌آورد، باید سعی کند در دنیای تاریک بازی زنده بماند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

Pascal's Wager

سازنده: Giant Global قیمت: 3.99 دلار دسته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2300 مگابایت زبان:

Let's Create! Pottery 2

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

  • بازی آنلاین است

Let's Create! Pottery در دورانی که بازی‌های موبایلی تازه داشتند اوج می‌گرفتند، تجربه‌ای را به وجود آورد که تنها با صفحات لمسی ممکن بود و به همین خاطر هنوز که هنوز است می‌شود از آن لذت برد.

Let's - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - Create! Pottery 2 به عنوان قسمت دوم این بازی که بعد از هشت سال از راه رسیده، هرچند به اندازه قسمت اولش دیگر منحصر به فرد نیست اما با تغییرات گرافیکی‌اش سعی کرده یک تجربه بروزتر و البته اجتماعی‌تر ارائه بدهد.

حالا منظور از اجتماعی‌تر چیست؟ هسته اصلی گیم پلی بازی مشابه قبل بوده و در اینجا نیز به کمک صفحه لمسی باید سفالگری کنید اما بزرگترین تفاوت بازی اینجاست - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - که در اینجا ساخته‌های خود را می‌توانید با بقیه به اشتراک گذاشته و لایک بگیرید. مثل یک شبکه اجتماعی.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان

Let's - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - Create! Pottery 2

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113.9 / 70 مگابایت زبان:

SpongeBob: Krusty Cook-Off

  • بازی آنلاین است

راستش را بخواهید SpongeBob: Krusty Cook-Off چیز جدیدی برای ارائه ندارد، همان چیزهایی که در بقیه بازی‌هایِ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - مدیریتِ غذاخوری دیده بودیم اینجا هم هستند.

باید با ترکیب مواد مختلف، غذایی که مشتریان می‌خواهند را بپزید (ظاهرا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - رستورات خرچنگ دیگر فقط همبرگر درست نمی‌کند)، سالن رستوران را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - بزرگ‌تر کنید، صندلی‌ها را آنطور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - که دوست دارید بچینید و حتی لباس باب اسفنجی را تغییر دهید.

پس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - با وجود این هسته گیم پلی تکراری را چرا باید به سراغ SpongeBob: Krusty Cook-Off رفت؟ جوابش مشخص است، خود باب اسفنجی و پیاده سازی خوب دنیای این کارتون در بازی.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

SpongeBob: Krusty Cook-Off

سازنده: Tilting Point قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 182.9 / - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - 117.32 مگابایت زبان:

Johnny Trigger: Sniper

  • بازی آفلاین است

Johnny Trigger: Sniper به اندازه قسمت قبلی‌اش ایده جذابی ندارد ولی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - همچنان می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، چون روی یک تجربه اکشن کژوال دست گذاشته است. در بین بازی‌های موبایلی که به ایده تک تیراندازی پرداخته‌اند، کم پیش می‌آید عناوینی را پیدا کرد که گیم پلی را برپایه صفحه عمودی طراحی کنند.

بازی با دست گذاشتن روی این ویژگی و البته سرعت بالایی که مراحلش دارد، توانسته گلیم خودش را از آب بیرون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - بکشد. در Johnny Trigger: Sniper هر مرحله چندین هدف - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر سبزوار استان خراسان - به بازیکن داده می‌شود و بازیکن هم وظیفه دارد تا آن‌ها را از بین ببرد.

Johnny Trigger: Sniper

Johnny Trigger: Sniper

سازنده: SayGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 258.9 / 40 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/24
وقت بخیر تعمیرگاه شما امیرکبیر سبزوار تعمیرات یخچال ایکس ویژن TF540 داره
پاسخ: بله در امیرکبیر شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone