🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36967.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل تحقیق برای کشف علت آتش گرفتن یک ایرپاد بی سیم در فلوریدا را آغاز کرد

تقریباً همه ما ایرپادهای بی سیم اپل را محصولی صد در صد امن فرض می کنیم، اما اوایل هفته جاری یک دستگاه از این پوشیدنی گران قیمت در کالیفرنیای آمریکا به صورت ناگهانی آتش گرفته. ...

تقریباً همه ما ایرپادهای بی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - سیم اپل را محصولی صد در صد امن فرض می کنیم، اما اوایل هفته جاری یک دستگاه از این پوشیدنی گران قیمت در کالیفرنیای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - آمریکا به صورت ناگهانی آتش گرفته. حالا و پس از رسانه ای شدن این اتفاق کمپانی اپل تحقیقات خود را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - برای یافتن علت بروز حادثه مذکور آغاز کرده است.

چند روز پیش جیسون کالون اهل Petersburg کالیفرنیا که در حال انجام ورزش و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود توسط یک جفت ایرپاد اپل بود ناگهان متوجه شد که صدای موسیقی در گوش راستش قطع و سپس دودی سفید رنگ از هدفون بی سیمش بلند شده است.

او به سرعت ایرپاد را از گوشش بیرون آورد و رفت تا کمک بیاورد. در هنگام بازگشت او با یک هدفون بی سیم ذوب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - شده و از بین رفته مواجه شد. بر روی بدنه ایرپاد سمت راست نشانه های سوختگی دیده می شود و همین مسئله احتمال بروز اشکال و گرم شدن بیش از حد باتری را تقویت می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران

کالون که خطر را در بیخ گوش خود احساس کرده در این باره می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - گوید: «نمی دانم ممکن بود چه بلایی بر سر گوشم بیاید. اما به طور قطع اگر همان جا باقی می ماند لاله گوشم را به شدت می سوزاند.»

او مقصر اصلی را باتری این دستگاه می داند و معتقد است که صاحبان ایرپادهای بی سیم واقعاً باید مراقبت بیشتری را در هنگام استفاده از این ابزارها لحاظ کنند.

البته - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر سرخرود استان مازندران - لازم به ذکر است که هیچ کس دیگری در باشگاه محل تمرین کالون شاهد این حادثه نبوده و تا امروز هیچ مورد مشابه دیگری نیز از سرتاسر دنیا گزارش نشده است. با این وجود یکی از سخنگویان اپل اعلام کرده که متخصصین این شرکت به زودی با کالون تماس خواهند گرفت تا از جزئیات حادثه اطلاع کسب کنند. احتمالاً این شرکت به زودی در این خصوص بیانیه ای صادر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone