🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24504.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت امبینت مود دستیار گوگل معرفی شد؛ تبدیل گوشی به نمایشگر هوشمند

گوگل با معرفی قابلیت امبینت مود، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را به نمایشگرهای هوشمند تبدیل می‌کند. به کمک این حالت کاربران در حین شارژ کردن گوشی نیز می‌توانند آخرین اعلان‌ها و همچنین وضعیت هواشناسی را ...

گوگل با معرفی قابلیت امبینت مود، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - را به نمایشگرهای هوشمند تبدیل می‌کند. به کمک این حالت کاربران در حین شارژ کردن گوشی نیز می‌توانند آخرین اعلان‌ها و همچنین وضعیت هواشناسی را نیز مشاهده کنند.

گوگل با معرفی امبینت مود به کاربران اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - که در فضایی شبیه به صفحه اسمارت دیسپلی یا نمایشگرهای هوشمند، آلبوم‌های عکس خود را به نمایش درآورند یا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - از آخرین وضعیت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - آب و هوایی مطلع شوند. همچنین در صورت پخش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - موزیک، کاور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - آلبوم به صورت بزرگ‌نمایی شده نشان داده می‌شود. به گفته گوگل این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - حالت باعث می‌شود زمانی که کاربران مشغول انجام کاری هستند یا به گوشی خود دسترسی ندارند، از وجود اعلان‌ها و یادآوری‌ها مطلع شوند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان

همچنین یک قاب عکس دیجیتالی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - نیز برای این حالت در نظر گرفته شده است که با اتصال آن به حساب گوگل فوتوز خود، می‌توانید در حین شارژ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - عکس‌های خود را به صورت اسلاید شو نمایش دهید. علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود که به صورت هندزفری از طریق دستورات صوتی اقدام به ارسال پیام‌های خود کنند. این قابلیت با پشتیبانی از پیام‌رسان‌ واتس‌اپ به بازار عرضه خواهد شد و در ادامه پیام‌رسان‌های بیشتری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

قابلیت‌های معرفی شده ابتدا روی گوشی‌های نوکیا ۷.۲ و ۶.۲ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - ارائه خواهد شد و سپس به باقی گوشی‌های نیز عرضه می‌شود. همچنین اسمارت تب - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - لنوو نیز قابلیت پشتیبانی از امبینت مود را برخوردار خواهد بود.

گوگل امیدوار است که با ارائه دستیار صوتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - خود روی دستگاه‌های بیشتر نظیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - هدفون‌ها و سیستم‌های پخش صوتی، استفاده از دستیار گوگل را فراگیرتر کند. اقدامات اولیه نیز توسط گوگل صورت گرفته و دستیار صوتی گوگل توسط اسپیکر‌های هوشمند سونوس و بوز نیز پشتیبانی می‌شوند. گوگل قصد دارد که این دستیار صوتی را داخل تمام ابزار‌های هوشمند تعبیه کند تا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نیشابور استان خراسان - کاربران بتوانند فارغ از گجت دم دست خود، از امکانات ارائه شده توسط دستیار صوتی خود بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone