🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37606.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شرایط ویژه حضور بازی‌سازان مستقل در رویداد بین‌المللی TGC 2018

به گفته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به درخواست فراوان تیم‌های مستقل برای تسهیل شرایط حضورشان در رویداد بین المللی TGC، تیم برگزاری این رویداد شرایط ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است. تصمیم هیئت اجرایی ...

به گفته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به درخواست فراوان تیم‌های مستقل برای تسهیل شرایط حضورشان در رویداد بین المللی TGC، تیم برگزاری این رویداد شرایط ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته است.

تصمیم هیئت اجرایی تهران گیم کانونشن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این بوده که یک پاویون مشترک در اختیار 10 بازی‌ساز مستقل قرار خواهد گرفت. تیم‌هایی این امکان را به دست می‌آورند که از تاسیس‌شان بیشتر از 2 سال نگذشته باشد و حداکثر دو پروژه تولید کرده باشند.

بازی‌سازان حاضر در این پاویون مشترک یک کانتر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تبلیغاتی دریافت می‌کنند و می‌توانند بازی‌های خود را در معرض نمایش بگذارند. علاوه بر این اگر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هر یک از تیم‌های برگزیده به فضای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیشتری نیاز داشته باشد می‌تواند از تخفیف 25 درصدی، علاوه بر تخفیف زودهنگام بهره‌مند شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بنابراین در زمان تخفیف زودهنگام که همین حالا در جریان است، تیم‌های مستقل 45 درصد تخفیف دریافت می‌کنند و در صورتی که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این بازه را از دست بدهند میزان تخفیف به همان 25 درصد کاهش می یابد.

متقاضیان این فرصت تا هفتم اردیبهشت وقت دارند که درخواست‌ خود را شامل معرفی تیم و زمان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شروع فعالیت، معرفی اعضای تیم، اطلاعات تماس، پروژه‌هایی که در گذشته روی آنها کار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده و پروژه‌ای که می‌خواهند در TGC معرفی کنند، به ایمیل [email protected] ارسال کنند.

در انتخاب 10 تیم، مهم‌ترین معیار تصمیم‌گیری برگزارکنندگان، پروژه‌ای است که این تیم‌ها می‌خواهند در TGC به نمایش در آورند. اگر بازی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - منتشر شده، باید در ایمیل لینک بازی به مارکت و در صورتی که منتشر نشده، دموی قابل بازی ارسال شود.

دومین نمایشگاه TGC چهاردهم و پانزدهم تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می شود و در جریان آن، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 80 - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سخنران ایرانی و خارجی به سخنرانی می پردازند. 30 ناشر بین‌المللی هم در این رویداد حضور می‌یابند و تیم‌های شرکت کننده، شانس ملاقات با این ناشران و ورود به بازار‌های بین‌المللی را خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone