🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37595.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ال جی موبایل اقتصادی زون 4 را معرفی کرد

ال جی از موبایل اقتصادی زون 4 رونمایی کرده که مدلی جایگزین برای زون 3 به حساب می آید که بیش از دو سال از زمان معرفی آن می گذرد. [digipullqoute place="left"]زون 4 ال جی ...

ال جی از موبایل اقتصادی زون 4 رونمایی کرده که مدلی جایگزین برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - زون 3 به حساب می آید که بیش از دو سال از زمان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - معرفی آن می گذرد.

زون 4 ال جی از چیپست اسنپدراگون 425 بهره می برد

بدنه زون 4 از جنس پلاستیک ساخته شده و حاشیه بزرگی در بالا و پایین نمایشگر آن به چشم می خورد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این موبایل 5 اینچی است و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. چیپست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - تعبیه شده در آن نیز اسنپدراگون 425 است که از پردازش 64 بیتی پشتیبانی می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان

موبایل اقتصادی جدید ال جی دارای 2 گیگابایت رم است و به باتری 2500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده

زون 4 دارای 2 گیگابایت رم است و 64 گیگابایت حافظه داخلی (در برخی منابع این مقدار 16 گیگابایت ذکر شده) نیز برای آن در نظر گرفته شده که البته به لطف درگاه میکرو اس دی، می توان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ظرفیت حافظه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - جانبی را افزایش داد. موبایل اقتصادی جدید ال جی همچنین به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده. یک باتری 2500 میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ساعتی نیز نیرو بخش این موبایل خواهد بود و البته این باتری توسط کاربر قابل تعویض است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان

زون 4 دارای حسگر اثر انگشت است و از 4G پشتیبانی می کند

زون 4 ال جی از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در قاب پشتی دستگاه بهره می برد. یک اسپیکر تکی نیز در پایین و سمت چپ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - قاب پشتی جای گرفته، در حالی که کلید های پاور و ولوم در سمت چپ قاب اطراف بدنه تعبیه شده است. امکانات ارتباطی موبایل اقتصادی جدید ال جی نیز شامل این موارد است: پشتیبانی از 4G، وای فای و بلوتوث 4.2.

قیمتی که برای این تلفن هوشمند اقتصادی در نظر گرفته شده 114 دلار (برای پیش خرید از طریق اپراتور ورایزن) است و تنها در رنگی که ال جی نام آبی مراکشی را برای آن انتخاب کرده به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone