🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37594.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بلک بری فیسبوک را به دادگاه می کشاند

کمپانی بلک بری پس از آنچه چندین سال مذاکره ناموفق خوانده، در نهایت از فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ به اتهام نقض پتنت شکایت کرده است. در حالی که هیچ یک از کمپانی های مذکور ...

کمپانی بلک بری پس از آنچه چندین سال مذاکره ناموفق خوانده، در نهایت از فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ به اتهام نقض پتنت شکایت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده است.

در حالی که هیچ یک از کمپانی های مذکور اطلاعات دقیقی از این پرونده را ارائه نکرده اند، برخی منایع مدعی شده اند که پتنت مذکور شامل فناوری پیام رسانی موبایل بلک بری است و در صورت تائید دادگاه فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

بر این اساس فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در اپلیکیشن پیام رسانی خود نوآوری های کمپانی کانادایی از قبیل نوتیفیکیشن، پیام های خوانده نشده، ویژگی های امنیتی، واسط کاربری و غیره را کپی کرده و بدین ترتیب قابلیت های رقابتی آن را از بین برده است.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستانPaul Grewal، معاون اداره حقوقی فیسبوک در پاسخ به ثبت این شکایت گفته است:

شکایت بلک بری وضعیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فعلی کسب و کار پیام رسانی این شرکت را نشان می دهد. آنها به جای تلاش برای نوآوری به دنبال کسب درآمد از ابداعات دیگران - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هستند.

کمپانی بلک بری نیز بیانیه زیر را در این باره منتشر کرده است:

از نظر ما به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه نرم افزار و امنیت سایبری؛ کمپانی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های فیسبوک، اینستاگرام و واتس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپ می توانند در برنامه های آتی افزایش ایمنی نقش مهمی داشته باشند و ما درها را به روی آنها نخواهیم بست. با این حال فیسبوک حقوق مالکیت معنوی ما را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نقض کرده و پس از چند سال مذاکره بی ثمر در این باره باید از حقوق - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود و شرکایمان دفاع کنیم.

کمپانی TCL از مدت ها قبل حق استفاده از برند بلک بری را به دست آورده اما این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شکایت توسط خود بلک بری ثبت شده که به دنبال دریافت غرامتی سنگین برای جبران خسارت های ناشی از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استفاده غیر قانونی فیسبوک از پتنت هایش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone