🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37590.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پاداش 250 هزار دلاری مایکروسافت برای یافتن باگ های مشابه Meltdown و Spectre

کمپانی مایکروسافت برای کشف هرگونه آسیب پذیری در قابلیت پردازش موازی 250 هزار دلار پاداش در نظر گرفته است. پردازش موازی قابلیتی است که امکان افزایش سرعت اجرای دستورالعمل ها را فراهم می کند اما ...

کمپانی مایکروسافت برای کشف هرگونه آسیب پذیری در قابلیت پردازش موازی 250 هزار دلار پاداش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته است.

پردازش موازی قابلیتی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امکان افزایش سرعت اجرای دستورالعمل ها را فراهم می کند اما هکرها با سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن می توانستند به حافظه محرمانه پردازنده دست پیدا کرده و هرگونه اطلاعات موجود روی سیستم را به سرقت ببرند که با عنوان باگ های Meltdown و Spectre از آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یاد می شوند.

برنامه پاداش مایکروسافت تا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پایان سال جاری میلادی ادامه دارد و برای کمک به محققان در یافتن آسیب پذیری هایی از این دست طراحی شده است.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

«فیلیپ میسنر»، مدیر گروه امنیت مایکروسافت در این باره می گوید:

باگ پردازش موازی نوع جدیدی از آسیب پذیری است و احتمالا هکرها در حال تلاش برای یافتن راه های جدید برای سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آن هستند. هدف ما تشویق محققان برای شناسایی مشکلات احتمالی در این زمینه بوده و ارائه پاداش 250 هزار دلاری روش خوبی برای این کار است.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که گام هایی را برای مقابله با این تهدیدات برداشته و اینتل نیز در حال پیاده سازی تغییراتی در مدل های پردازنده است. بر این اساس نسل بعدی پردازنده های زئون اینتل «کسکید لیک» در کنار نسل هشتم پردازنده های Core از گزینه های حفاظتی سخت افزاری در برابر باگ اجرای هم زمان برنامه ها بهره می برند.

اینتل علاوه بر باز طراحی پردازنده ها، جایزه کشف حفره های امنیتی مشابه با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باگ Spectre را افزایش داده تا از این طریق متخصصین امنیتی بیشتری را به فعالیت در این زمینه ترغیب کند. بر این اساس از این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پس یافتن هر باگ عمومی جایزه ای 100 هزار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلاری را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به دنبال خواهد داشت. یابنده باگ های مرتبط با کانال های جانبی همچون Spectre نیز 250 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

پردازنده های فعلی نیز به روزرسانی امنیتی را دریافت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد و روشن است که شرکت های بزرگ می خواهند به صورت اساسی به این مساله پرداخته و تمام راه های ممکن برای نفوذ را از بین ببند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone