🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37616.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید Google Camera برای دیوایس های نکسوس و پیکسل منتشر شد

گوگل همچنان به توسعه اپلیکیشن دوربین دیوایس های پیکسل و نکسوس خود ادامه می دهد. با به‌روزرسانی Google Camera به نسخه ۵.۲ قابلیت هایی به این اپلیکیشن دوربین اضافه شده تا تجربه عکاسی ساده تر ...

گوگل همچنان به توسعه اپلیکیشن دوربین دیوایس های پیکسل و نکسوس خود ادامه می دهد. با به‌روزرسانی Google Camera به نسخه ۵.۲ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قابلیت هایی به این اپلیکیشن دوربین اضافه شده تا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تجربه عکاسی ساده تر و لذت بخش تری داشته باشید.

اولین قابلیت که بسیار کاربردیست، گزینه «هشدار کثیف بودن لنز» است که از عنوانش پیداست چه کاری برایتان انجام می دهد: وقتی روی لنز لکه ای بنشیند که بر کیفیت تصاویر اثرگذار باشد، گوگل کمرا بابت بی کیفیت شدن عکس ها به شما هشدار خواهد داد.

اما مورد بعدی، امکان استفاده از دابل تپ برای زوم روی سوژه یا جابجایی میان دوربین اصلی و سلفی است. این گزینه جدید را می توانید درست زیر منوی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Gesture در تنظیمات اپلیکیشن پیدا کنید.

همچنین گوگل برای خلوت کردن رابط کاربری اپلیکیشن، گزینه خطوط راهنما (Grid) برای یافتن نقاط طلایی را حالا از صفحه اصلی به تنظیمات اپلیکیشن منتقل کرده تا با داشتن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فضای بیشتر تسلط بهتری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روی عکاسی داشته باشید.

به غیر از این از شواهدی که توسط وبسایت اندروید پلیس یافت شده، به نظر می رسد گوگل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در نسخه های آینده اپلیکیشن خواهان اضافه کردن حالتی به نام Circus mode است که البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و کاری که انجام می دهد در دسترس نیست.

ضمنا احتمال دارد که در نسخه بعدی Google Camera بتوانید برای حالت عکاسی پرتره یک میان بر در صفحه خانه بسازید تا با فشردن آن مستقیما و بی معطلی به این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صفحه وارد شوید.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone