🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37601.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تست سقوط گلکسی اس 9 [تماشا کنید]

امروزه بسیاری از موبایل های پرچمدار علاوه بر نمایشگر، از پنل پشتی شیشه ای هم بهره می برند که علی رغم زیبایی ظاهری، مقاومت آنها را در برابر سقوط از ارتفاع به شدت کاهش می ...

امروزه بسیاری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موبایل های پرچمدار علاوه بر نمایشگر، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از پنل پشتی شیشه ای هم بهره می برند که علی رغم زیبایی ظاهری، مقاومت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنها را در برابر سقوط از ارتفاع به شدت کاهش می دهد.در این میان سری گلکسی اس دارای لبه های منحنی است  که در این زمینه نکته مثبتی به نظر نمی رسد.

با این حال استفاده از آلومینیوم AL 7003 در کنار افزایش 0.2 میلی متری گوشه های بدنه و افزایش 20 درصدی قطر شیشه محافظ نمایشگر، مقاومت این موبایل در برابر سقوط را به میزان 20 درصد نسبت به نسل پیشین افزایش داده است.

برای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بررسی تاثیر عملی این موارد گلکسی اس 9 را هم به همان مسلخی برده ایم که چند ماه قبل آیفون - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 10 از آن جان سالم به در نبرد.

تست سقوط 1تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اولین تست سقوط از فاصله 0.9 متری صورت می گیرد که تقریبا برابر با ارتفاع جیب شلوار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است. برای آزمایش مقاومت پنل پشتی، نمایشگر را رو به بالا گرفته ایم اما حین سقوط - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ابتدا لبه آن به زمین برخورد کرده است.

همانطور که انتظار داشتیم مشکلی برای نمایشگر پیش نیامده اما پنل پشتی کاملا شکسته است. لبه سمت چپ دقیقا در قسمت منحنی نمایشگر خرد شده و هنگام دست کشیدن روی آن خرده ریزهای شیشه از بدنه جدا می شدند.

روی لبه آلومینیومی نیز خوردگی های ایجاد شده اما دوربین عقب سالم مانده است. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در کل کارایی موبایل مشکلی ندارد اما بدنه به صورتی آسیب دیده که باید قاب - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن عوض شود.

تست سقوط 2تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در این بخش هم سقوط از ارتفاعی مشابه اما در حالی که صفحه‌نمایش به سمت پایین قرار گرفته صورت گرفته است.

حتی قبل از برداشتن اسمارت فون از روی زمین مشخص بود که ضربه وارد شده اوضاع پنل پشتی را بدتر از قبل کرده و این بار از محل برخورد تا نزدیک سنسور اثر انگشت ترک خورده است. با این حال نکته جالب این جاست که نمایشگر علی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رغم سقوط از ارتفاع تقریبا یک متری همچنان سالم باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone