🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37587.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ۴.۸ تلگرام منتشر شد؛ جستجوی استیکر، عکاسی پیوسته و قابلیت های دیگر

دقایقی پیش به‌روزرسانی جدید تلگرام برای iOS و اندروید منتشر شد که قابلیت های جدیدی برای این پیام رسان در هر دو سیستم عامل به ارمغان می آورد. مهم‌ترین خصوصیت تلگرام در این به‌روزرسانی (نسخه ...

دقایقی پیش به‌روزرسانی جدید تلگرام برای iOS و اندروید منتشر شد که قابلیت های جدیدی برای این پیام رسان در هر دو سیستم عامل به ارمغان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می آورد. مهم‌ترین خصوصیت تلگرام در این به‌روزرسانی (نسخه ۴.۸ برای iOS و نسخه ۴.۸.۵ برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اندروید) جستجوی آسان تر استیکرهاست.

از این پس وقتی یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اموجی را در چت‌هایتان تایپ می‌کنید، نه فقط استیکرهای پیشنهادی را از مجموعه استیکرهای خودتان مشاهده خواهید کرد، بلکه تلگرام می تواند استیکرهای محبوبی که در لیست ذخیره تان نیستند را هم برای استفاده به شما پیشنهاد نماید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به غیر از این، حالا می توانید با مراجعه به پنل استیکرها آن‌ها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را بر اساس موضوع هم جستجو کنید که تا پیش از این جای خالی چنین قابلیتی در تلگرام به شدت احساس می شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اما تلگرام در این به‌روزرسانی خصوصیت دیگری را هم دریافت کرده که تجربه عکاسی در این اپلیکیشن را بیش از پیش ارتقاء می دهد. به لطف یک گزینه جدید + در اپ دوربین (قابلیتی که تلگرام از آن با عنوان Multi-Shot Sending یاد می کند) حالا می توانید در عوض یک عکس، پشت سر هم چندین عکس بگیرید و در نهایت همه آن ها را یک مرتبه به طرف مقابل تان بفرستید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همچنین فعال شدن خودکار حالت شب، قالب بندی متن در کپشن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پست ها، امکان گزارش پیام ها به صورت جداگانه در کانال های عمومی و اضافه شدن بخش جدید مدیریت وبسایت های متصل به تلگرام از دیگر خصوصیاتی هستند که در آپدیت نسخه ۴.۸ به اپلیکیشن iOS تلگرام اضافه شده اند.

ضمنا در انتها بد نیست بدانید که تلگرام حالا به آمار ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه دست پیدا کرده که پیشرفت بسیار خوبی برای این اپلیکیشن پیام رسان به حساب می آید. نسخه جدید تلگرام را می توانید همین حالا از اپ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - استور و گوگل پلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone