🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37626.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل P20 Pro هواوی احتمالا مجهز به سه دوربین در پشت بدنه است [تماشا کنید]

درست هفت روز دیگر کمپانی هوآوی به طور رسمی از موبایل های سری P20 شامل سه نسخه پایه، P20 Lite و P20 Pro رونمایی خواهد کرد. امروز اطلاعات جالبی در خصوص مشخصات سخت افزاری نسخه ...

درست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هفت روز دیگر کمپانی هوآوی به طور رسمی از موبایل های سری P20 شامل سه نسخه پایه، P20 Lite و P20 Pro رونمایی خواهد کرد. امروز اطلاعات جالبی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در خصوص مشخصات - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سخت افزاری نسخه پرو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منتشر شده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که انتظار برای آن را هیجان انگیزتر می کند.

موبایل P20 Pro هوآوی مجهز به نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۲۴۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر منحصر به فرد ۱۹:۹ خواهد بود. در بالای این نمایشگر شکافی مشابه آیفون X، البته با ابعادی کوچیک تر، دیده می شود و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موقعیت سنسور اثر انگشت برخلاف بسیاری از پرچمداران فعلی در زیر نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حفظ شده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در زیر این نمایشگر چیپست اختصاصی Kirin 970 به همراه پردازشگر عصبی برای هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و ۶ گیگابایت رم جا خوش کرده است. کمپانی چینی برای این مدل ۱۲۸ گیگابایت نیز حافظه داخلی در نظر گرفته. البته در برخی بازارها P20 Pro با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیز عرضه خواهد شد. یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم این مجموعه را تکمیل می - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند.

اما نکته جذاب در خصوص موبایل مورد بحث ترکیب سه تایی سنسورهای دوربین در بدنه پشتی آن است. بر اساس شنیده های اخیر P20 Pro هوآوی مجهز به سنسورهای ۴۰ و ۲۰ مگاپیکسلی به همراه سنسوری تله فوتو با کیفیت ۸ مگاپیکسلی است.

با این ترکیب دوربین پشتی این پرچمدار جدید می تواند زوم اپتیکال شگفت انگیز ۵ برابری را در اختیار کاربر خود قرار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهد و دامنه گشادگی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیافراگم نیز بین f/1.6 تا f/2.4 متغییر خواهد بود. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ضمناً در شکاف بالای نمایشگر هم یک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حسگر ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. تمام سنسورهای مورد اشاره توسط کمپانی با سابقه لایکا برای محصول جدید هوآوی تولید شده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بر طبق شنیده ها موبایل P20 با قیمت ۸۳۵ و نسخه Pro با قیمت ۱۱۰۶ دلار در اروپا عرضه خواهند شد. ظاهراً هر دو مدل مورد اشاره در اروپا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه پیشخوان ها خواهند شد. البته نسخه پایه دارای ۴ و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نسخه Pro دارای ۶ گیگابایت رم خواهند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بود.

نباید فراموش کرد که به طور معمول قیمت موبایل ها در کشورهای اروپایی بیش از سایر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نقاط - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دنیا تعیین می شوند، بنابراین احتمالاً سه موبایل جدید هوآوی در دیگر کشورها از برچسب قیمت ارزان تری برخودار باشند.

در ادامه می توانید کلیپی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کوتاه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را که به تازگی در خصوص قابلیت تصویر برداری اسلوموشن این موبایل در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone