🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  5. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37623.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اکسپریا XZ2 سونی تحت آزمایش؛ نتایج تست شارژدهی باتری مشخص شد

سونی در کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه سال جاری موبایل های پرچمدار اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact را معرفی کرد و تنها چند روز بعد، از آنها در تهران پرده برداشت. اخیراً نتایج آزمایش باتری ...

سونی در کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه سال جاری موبایل های پرچمدار اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact را معرفی کرد و تنها چند روز بعد، از آنها در تهران پرده برداشت. اخیراً نتایج آزمایش باتری آنها مشخص شده است.

پیش از این موبایل های سونی به شارژدهی باتری مناسب شهرت داشتند. موبایل های جدید سری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - XZ2 از باتری بزرگتری نسبت به نسل پیشین (اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact) بهره می برند و به همین دلیل انتظار بهبود عملکرد باتری آنها می رود. وبسایت فون آرنا تصمیم گرفته آنها را تحت آزمایش قرار دهد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
اکسپریا XZ2 میزان شارژدهی نزدیک به 9 ساعت را ارائه داده و به این ترتیب بهبود قابل توجهی را نسبت به XZ1 شاهد هستیم. ولی XZ2 Compact علی رغم اینکه عدد بالاتری را نسبت به XZ2 کسب کرده، ولی در نهایت نسبت به نسل قبلی خود میزان شارژدهی کمتری (با حدود 2 ساعت اختلاف) دارد. همچنین باید گفت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در بین موبایل هایی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که در این جدول مقایسه شده، XZ1 Compact بهترین نتیجه را ارائه داده. به نظر می رسد این تفاوت به علت رزولوشن نمایشگر باشد. XZ1 Compact دارای رزولوشن 720 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در 1280 است در حالی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که XZ2 Compact - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رزولوشن بالاتر 1080 در 2160 دارد.
تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
در آزمایش دیگر مدت زمان مورد نیاز برای شارژ شدن کامل موبایل ها مقایسه شده. دو پرچمدار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدید سونی از نسخه 3.0 شارژ سریع بهره می برند و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شارژر مخصوص بهره مند از این قابلیت نیز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در جعبه قرار داده شده، ولی در مقایسه با سایر موبایل های پرچمدار بسیار کند شارژ می شوند. اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact نیاز به زمانی در حدود دو ساعت و 25 دقیقه برای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شارژ دارند که این میزان در مقابل موبایلی مثل وان پلاس 5T که تنها در حدود یک ساعت و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیم از 0 تا 100 درصد شارژ می شود، بسیار طولانی است.

اکسپریا XZ2 (بر خلاف نسخه کامپکت) از شارژ بیسیم هم پشتیبانی می کند که البته سونی این شارژر را در جعبه قرار نداده و باید جداگانه خریداری شود. با این حال انتظار می رود زمان شارژ بیسیم از این مقدار هم طولانی تر باشد. در نهایت باید گفت که جدیدترین پرچمداران سونی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میزان شارژدهی خوبی در مقایسه با رقبا دارند، اگرچه زمان شارژ دهی آنها چندان مناسب نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone