🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37621.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تست سقوط گلکسی اس 9 خبر از برتری آن بر آیفون 10 می دهد [تماشا کنید]

موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نسبت به نسل پیشین خود مقاوت بیشتری دارند، حالا کهکشانی های سامسونگ از شیشه ای با 20 درصد مقاومت بیشتر نسبت به ...

موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نسبت به نسل پیشین خود مقاوت بیشتری دارند، حالا کهکشانی های سامسونگ از شیشه ای با 20 درصد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مقاومت بیشتر نسبت به قبل بهره می برند، در حالی که گوشه های بدنه نیز افزایش قطر 0.2 میلی متری را تجربه کرده اند. همچنین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بدنه ای از جنس آلومینیوم AL 7003 نوید مقاوت هر چه بیشتر آنها را می دهد. ولی آیا همه اینها کافی است که 20 درصد افزایش کلی مقاوت بدنه (به ادعای سامسونگ) - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از گلکسی اس 9 محافظت کند؟

به این منظور کمپانی «SquareTrade» به روش های ویژه خود اقدام به آزمایش گلگسی اس 9 کرده. این آزمایش ها شامل سقوط از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارتفاع 180 سانتی متری از پشت و جلوی موبایل، خمش موبایل ها از وسط و تست چرخش در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - محفظه بسته به مدت 60 ثانیه هستند.

در دو تست سقوط از ارتفاع 180 سانتی متری از دو جهت، شیشه دو موبایل می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شکند. در آزمایش خمش نیز گلکسی اس 9 تا حدود 104 کیلوگرم و اس 9 پلاس تا 95 کیلوگرم فشار را تحمل می کنند.

در تست چرخش در محفظه بسته هر دو موبایل دچار شکستگی های جزئی می شوند و گوشه های قابشان نیز آسیب می بند. در نهایت سادگی تعمیر پذیری بررسی می شود.

بر اساس ادعای این کمپانی گلکسی اس 9 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نسبت به آیفون 10 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مستحکم تر است. با این حال باز هم نمی تواند از سقوط جان سالم به در ببرد. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرکت SquareTrade امتیاز 71 را به گلکسی اس 9 و نیز 76 را به گلکسی اس 9 پلاس داده و آنها را از نظر ریسک میزان آسیب پذیری به ترتیب در رده متوسط و متوسط رو به بالا ارزیابی نموده.

لازم است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اشاره کنیم که امتیاز دهی این کمپانی به گونه ای است که هرچه میزان این عدد بالاتری باشد، نشان از آسیب پذیری بیشتر موبایل دارد. SquareTrade پیش از این در آزمایش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هایی که روی آیفون 10 انجام داده بود، امتیاز 90 با ریسک شکنندگی بالا را به آن داده بود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که شکننده تر از هر آیفون و هر موبایل دیگری که این کمپانی بررسی کرده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود به حساب می آمد.

پیشنهاد می کنیم آزماش دیگر سقوط گلکسی اس 9 و نیز مقایسه تست سقوط آن در برابر آیفون 10 را نیز مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone