🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37607.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه های بعدی ویندوز از فرمت فشرده HEIF برای تصاویر پشتیبانی می کنند

بعد از iOS و اندروید P، حالا نوبت به مایکروسافت رسیده که پشتیبانی از فرمت HEIF را به سیستم عامل خود اضافه کند. تصاویر HEIF یا High Efficiency Image Format (فرمت فایل تصویری با بازده ...

بعد از iOS و اندروید P، حالا نوبت به مایکروسافت رسیده که پشتیبانی از فرمت HEIF را به سیستم عامل خود اضافه کند. تصاویر HEIF یا High Efficiency Image Format (فرمت فایل تصویری با بازده بالا) قرار است که به زودی جایگزین فرمت قدیمی JPEG بشوند.

درست مثل JPEG، فرمت HEIF هم از یک تکنولوژی خاص برای فشرده سازی تصاویر استفاده می کند تا بتوانید در عین حفظ کیفیت، آن ها را با حجم کمتری در اختیار داشته باشید. گفته می شود که تصاویر HEIF - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - می توانند دو برابر تصاویر JPEG فشرده تر باشند.

اما به غیر از این مزیت دیگر فرمت HEIF سازگاری آن با تصاویر زنده، تصاویر زنجیره ای، صحنه های سه بعدی، صدا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - و فرمت های دیگر است. به عبارت دیگر با استفاده از این فرمت نه تنها تصاویرتان فضای کمتری در حافظه اشغال می کنند، بلکه می توانید با آخرین تکنولوژی های عکاسی دیجیتالی نیز همگام باشید.

به گفته دو تن از اعضای تیم مایکروسافت ویندوز فرمت HEIF به طور آزمایشی در بیلد ۱۷۶۲۳ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویندوز ارائه شده و هم اکنون تعداد محدودی از کاربران ویندوز به آن دسترسی دارند. البته در بیلد فعلی هنوز امکان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویرایش این تصاویر فشرده را نخواهید داشت، اما این خصوصیت را در آپدیت های بعدی تجربه خواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone