🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37625.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساخت قدرتمندترین ابررایانه دنیا برای تحقیقات همجوشی هسته ای در ژاپن

روز گذشته ژاپن از آغاز ساخت ابررایانه Cray XC50 برای انجام تحقیقات پیرامون همجوشی هسته ای خبر داد که قرار است از امسال به مرحله تولید انبوه برسد. البته Cray XC50 تا قدرتمندترین ابررایانه دنیا فاصله ...

روز گذشته ژاپن از آغاز ساخت ابررایانه Cray XC50 برای انجام تحقیقات پیرامون همجوشی هسته ای خبر داد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که قرار است از امسال به مرحله تولید انبوه برسد. البته Cray XC50 تا قدرتمندترین ابررایانه دنیا فاصله زیادی دارد با این حال قرار است که در زمینه تحقیقات پیرامون همجوشی هسته ای بی رقیب باشد.

موسسه ملی کوانتوم و علوم رادیولوژی ژاپن نخستین نسخه از این کامپیوتر را دریافت خواهد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرد، ضمن آنکه اعلام - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده این سیستم قرار است در موسسه همجوشی Rokkasho نیز نصب گردد که در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - واقع یکی از مراکز تحقیقات هسته ای این مرکز به شمار می رود.

طبق برنامه ریزی ها از این کامپیوتر برای تجربیات علمی پیرامون همجوشی هسته ای استفاده می گردد. براساس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مقامات ژاپن این کامپیوتر همچنین نقشی در پیشبرد ITER دارد؛ نوعی پروژه بین مللی همجوشی هسته ای که توسط اتحادیه اروپا رهبری می شود و تا به الان نصف آن تکمیل شده است. اضافه کنیم که بعد از تکمیل شدن این پروژه بیش از هزار دانشمند از ژاپن و دیگر کشورهای دنیا قادر خواهند بود که از این سیستم (عموما در زمینه فیزیک پلاسما و محاسبات مربوط به انرژی آزاد شده از همجوشی هسته ای) استفاده نمایند.

اما ژاپن به مناسبت این دستاورد خود سیستم قدیمی تر خود موسوم به Helios را که پیشتر جایگاه پانزدهم در میان قوی ترین ابررایانه های دنیا را در اختیار داشته کنار گذاشت.

در حال حاضر سوئیس سومین ابررایانه قدرتمند دنیا را در اختیار دارد

البته باید اشاره کنیم که تازه ترین ابرکامپیوتر این کشور هنوز اسمی ندارد و حتی بهترین نسخه از ابررایانه های سری Cray XC50 هم به شمار نمی رود. در حال حاضر سوئیس سومین ابررایانه قدرتمند دنیا را در اختیار دارد که بر پایه سیستم Cray XC50 طراحی شده است.

در برهه کنونی اما تا دستیابی به انرژی همجوشی زمان زیادی باقیست چراکه نخستین راکتور پلاسمای دنیا تا سال ۲۰۳۵ به صورت عملیاتی در نمی آید و نیازمند سرمایه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گذاری چند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلاری خواهد بود. با این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حال اما هواداران ساخت این سیستم امیدوارند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که بعد از تکمیل فرایند ساختش می - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تواند نیاز دنیا به انرژی را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دست کم برای مدت هزار سال تامین نماید و همزمان اثرات جانبی اش نیز به میزان چشمگیری کمتر از سوخت های فسیلی و تهدیدات رادیواکتیو خواهد بود.

ایالات متحده آمریکا نیز - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سرمایه گذاری های گسترده ای روی رقابت در این زمینه کرده و ۲۵۸ میلیون دلار را تنها در سال قبل روی شرکت هایی نظیر Cray، AMD، اینتل و انویدیا سرمایه گذاری - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرد تا ابرکامپیوترهایی با توانایی محاسبه یک میلیارد میلیارد محاسبه در ثانیه بسازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone