🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26875.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

قلم گلکسی نوت 10 مثل یک عصای جادویی گوشی را کنترل می‌کند

بامداد امروز سامسونگ در رویدادی بالاخره از گلکسی نوت 10 رونمایی کرد که یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های این مراسم، معرفی S Pen بود. حالا با استفاده از این قلم می‌توان دستورات حرکتی را از ...

بامداد امروز سامسونگ در رویدادی بالاخره از گلکسی نوت 10 رونمایی کرد که یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های این مراسم، معرفی S Pen بود. حالا با استفاده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - از این قلم می‌توان دستورات حرکتی را از راه دور به گوشی ارسال کرد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل

قلم پرچمدار جدید سامسونگ پیشرفته تر از S Pen گلکسی نوت 9 خواهد بود که صرفا مثل یک کنترل از راه دور عمل می‌کرد. با استفاده از قلم جدید شما می‌توانید با ارسال موج‌هایی خاص - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - به سمت گوشی برخی میان‌بر‌های از پیش تعیین شده را نیز فعال کنید. در واقع می‌توانید عملکرد‌های مختلف را از طریق انجام حرکت‌هایی خاص با قلم به گوشی بفهمانید.

سامسونگ همچنین اعلام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - کرده که با استفاده از S Pen می‌توانید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - وبسایت یوتیوب را کنترل کنید. خبر خوب برای توسعه دهندگان این است که غول کره‌ای قصد دارد به زودی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - SDK های مربوط به حرکت‌های S Pen را به زودی در اختیار برنامه‌نویسان قرار دهد. بنابراین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - احتمالا بتوانیم منتظر بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی باشیم که از ویژگی‌های S Pen جدید گلکسی نوت 10 استفاده کنند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل

اما این پایان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - ماجرا نیست و قلم جدید شرکت کره‌ای در زمینه‌ی تبدیل دست خط به متن دیجیتال هم انعطاف بیشتری نسبت به گذشته از خود نشان می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - حالا می‌توانید متن‌های خود را با کوچک کردن، بزرگ کردن یا تغییر رنگ فونت تغییر دهید و آن را در فرمت‌های مختلف از جمله «مایکروسافت ورد» ذخیره کنید.

برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - ویرایش ویدیو هم استفاده از S Pen جدید می‌تواند مفید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - باشد؛ به این شکل که قادرید لحظه‌ی دقیقی از ویدیو که قصد ویرایشش را دارید انتخاب نمایید.

گیمر‌ها و وی‌لاگر‌ها از این به بعد می‌توانند با استفاده از اسکرین رکوردر جدید و بهره‌مندی از S Pen آخرین اطلاعات را روی تصاویر ارسالی‌شان درج کنند. همچنین اگر از AR Doodle‌ جدید استفاده کنید قادر خواهید بود با این قلم نقاشی، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - افکت و انیمیشن‌هایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - خاص را به تصاویر خود بیافزایید.

باتری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - جدیدی در قلم گلکسی نوت 10 به کار رفته که باعث می‌شود این عصای جادویی بعد از یک بار شارژ کامل حداقل یک ساعت قابل استفاده باشد. برای شارژ مجدد قلم کافیست آن را به داخل گوشی برگردانید.

همچنین لازم به ذکر است که در قلم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سرعین استان اردبیل - جدید پرچمدار شرکت کره‌ای خبری از دوربین نیست. پیش از این پتنتی از سوی غول کره‌ای منتشر شده بود که در آن قلم استایلوس به یک دوربین مجهز شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone