تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41512.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس موبایل Zenfone 4 Selfie Lite را معرفی کرد

در 26 مرداد ماه ایسوس از موبایل های نسل چهارم خانواده پر جمعیت ذن فون خود رونمایی کرد و حالا به فاصله تنها چند هفته، یک عضو دیگر نیز به این خانواده اضافه شده. این ...

در 26 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مرداد ماه ایسوس از موبایل های نسل چهارم خانواده پر جمعیت ذن فون خود رونمایی کرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و حالا به فاصله تنها چند هفته، یک عضو دیگر نیز به این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خانواده اضافه شده. این شرکت تایوانی امروز  Zenfone 4 Selfie Lite را معرفی نموده. حالا تعداد مدل های سلفی در کنار دو مدل Zenfone 4 Selfie  و یک مدل Zenfone 4 Selfie Pro به چهار عدد رسیده.

اسمارت فون جدید بسیار شبیه به مدل ZB553KL (یکی از دو مدل ذن فون 4 سلفی) بوده و سنسور دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی نیز از سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f2.0 به همراه فلش بهره می برد. نمایشگر این مدل نیز 5.5 اینچی با رزولوشن 720P است.

از آنجایی که این مدل پسوند Lite را به دنبال خود یدک می کشد، از چیپست اسنپدراگون 425 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - (در مقابل مدل 430 به کار رفته در دو مدل ذن 4 قبلی و مدل 625 به کار رفته در نسخه پرو) به همراه 4 هسته پردازشی کورتکس A53 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بهره می برد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

حافظه رم این تلفن هوشمند 2 گیگابایت بوده و با 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

گفتنی است ابعاد این نسخه دقیقاً مشابه با دو مدل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قبلی ذن فون بوده یعنی 155.7در 75.9 در 7.9 میلی متر است. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز نیرو بخش این اسمارت فون خواهد بود.

Zenfone - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 4 Selfie Lite به همراه اندروید 8 و رابط کاربری اختصاصی ایسوس ZenUI در چهار رنگ مشکی، سبز نعنایی، صورتی و طلایی با قیمتی در حدود 156 تا 176 دلار ابتدا به بازار فیلیپین عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید تصاویری از این تلفن هوشمند را مشاهده نمایید:

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone