تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13175.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

روسیه دسترسی به توییتر را محدود می‌کند

سازمان نظارت بر رسانه‌های ارتباطی روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم این سازمان مبنی بر کند کردن سرعت توییتر خبر داد. این تصمیم در راستای مقابله با انتشار محتوای مغایر با قوانین این کشور گرفته شده و ...

سازمان نظارت بر رسانه‌های ارتباطی روسیه در بیانیه‌ای از تصمیم این سازمان مبنی بر کند کردن سرعت توییتر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - خبر داد. این تصمیم در راستای مقابله با انتشار محتوای مغایر با قوانین این کشور گرفته شده و از روز چهارشنبه اجرا می‌شود.

طی ماه های اخیر فیسبوک و توییتر بیش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - از هر زمان دیگری در معرض برخوردهای قانونی و قهری دولت روسیه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - قرار داشته اند و در نهایت سازمان نظارت بر رسانه‌های ارتباطی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم خود برای محدود کردن توییتر در راستای حفاظت از کیان شهروندان روسی گرفته است، مگر آنکه این شبکه اجتماعی عملکردی مطابق - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - با قوانین این کشور - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - داشته باشد.

«روس کومنادزور» یکی از ناظران سازمان نظارت بر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - رسانه‌های ارتباطی روسیه از اختلال گسترده توییتر در این کشور خبر داد و گفت که این سازمان نظارتی تصمیم گرفته سرعت توییتر را برای تمامی کاربران موبایل و ۵۰ درصد کاربران سیستم عامل دسکتاپ به شکل محسوسی کاهش دهد و ممکن است در آینده نزدیک این شبکه اجتماعی به صورت کامل در روسیه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - محدود شود.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان

روس کومنادزور در این بیانیه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - ضمن اعلام خبر محدودسازی توییتر به این نکته اشاره کرد که از سال ۲۰۱۷ تاکنون بیش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - از ۲۸ هزار درخواست مکرر برای حذف پست‌های حاوی آزار کودکان، خودکشی و استفاده از مواد مخدر به توییتر ارسال شده است ولی هنوز این پست‌ها توسط این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - حذف نشده‌اند.

روس کومنادزور معتقد است که توییتر، قوانین روسیه را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - نادیده می‌گیرد و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - اگر این روال ادامه داشته باشد، محدودیت‌های بیشتری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - در این کشور علیه توییتر اعمال خواهد شد.

مقامات روسی طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به افراط گرایی، تروریسم و ​​حمایت از حقوق کودکان در شبکه‌های اجتماعی از خود نشان داده‌‌اند و به نظر می‌رسد تصمیم اخیر مبنی بر کند کردن سرعت توییتر و در نهایت مسدود کردن آن نیز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مینودشت استان گلستان - در همین راستا است.

در سال ۲۰۱۹، قانونی برای توسعه «اینترنت مستقل» با هدف جدا کردن روسیه از شبکه جهانی به تصویب رسید. هرچند برخی از فعالان فضای مجازی با این رویکرد موافق نبودند و اعتقاد داشتند چنین تصمیم گیری‌های مخالف آزادی بیان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پری بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ احیانا تعمیرگاه شما آیا منطقه گوگول مینودشت هم کار انجام میده؟
پاسخ: بله در گوگول شهر مینودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone