🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33568.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هکرها اطلاعات شخصی ۹.۴ میلیون مسافر یک هواپیمایی را به سرقت بردند

شرکت هواپیمایی Cathay Pacific روز گذشته اعلام کرد که اطلاعات مربوط به ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مسافرانش در یک حمله‌ی سایبری به سرقت رفته است. اطلاعات مربوط به پاسپورت‌ها شامل شماره‌ی شناسایی، ...

شرکت هواپیمایی Cathay Pacific روز گذشته اعلام کرد که اطلاعات مربوط به ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مسافرانش در یک حمله‌ی سایبری به سرقت رفته است. اطلاعات مربوط به پاسپورت‌ها شامل شماره‌ی شناسایی، تاریخ تولد و کد پستی احتمالا در این حمله‌ی سایبری از مسافران دزدیده شده باشد.

هکر‌ها همچنین توانسته‌اند اطلاعات مربوط به مبدا و مقصد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مسافران و همچنین نظرات درج شده توسط آن‌ها را به دست بیاورند. البته مقدار اطلاعات به سرقت رفته از هر مسافر متفاوت است. Cathay همچنین اعلام کرده که اطلاعات مربوط به ۴۰۳ کارت اعتباری و همچنین ۲۷ کارت اعتباری بدون کد CVV نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به سرقت رفته است.

در بیانیه‌ی این شرکت که روز چهارشنبه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منتشر شده بود، این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که شواهدی دال بر سوء استفاده از اطلاعات به سرقت رفته وجود ندارد. همچنین Cathay Pacific گفته که سیستم‌های کامپیوتری که تحت حمله قرار گرفته‌اند کاملا مجزا از اطلاعات مربوط به هواپیما‌ها هستند و هیچ خطری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پرواز‌های این شرکت را تهدید نمی‌کند. همچنین ربوده شدن هرگونه رمز عبور در این حمله‌ی سایبری توسط شرکت مذکور تکذیب شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

دفتر مرکزی شرکت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هواپیمایی Cathay Pacific در هنگ کنگ مستقر بوده و پرواز‌های بین المللی زیادی را به آمریکای شمالی، اروپا، چین، تایوان، ژاپن، جنوب شرق آسیا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و خاورمیانه صورت می دهد.

این اتفاق در حالی پیش آمده که پیش از این شرکت‌های هوایی زیادی مثل دلتا و بریتیش ایرویز نیز هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند، اما موردی که درباره‌ی Cathay Pacific‌ پیش آمده ربوده شدن اطلاعات مربوط به پاسپورت مسافران است.

«رندی آبرامز» ارزیاب ارشد امنیتی شرکت Webroot در این باره می‌گوید:

حمله‌ی سایبری به Cathay Pacific باعث دسترسی هکر‌ها به حجم زیادی از اطلاعات شده. چیزی ۴۰ برابر بیشتر از پاسپورت‌هایی که در حمله به ایر کانادا به سرقت رفته بود. این موضوع به معنی تاثیرات مخرب بیشتر روی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مسافران این شرکت هوایی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این حمله‌ی سایبری نسبت به دیگر حملات تفاوت‌هایی دارد. چرا که Cathay Pacific بعد از گذشت مدتی از حملات آن را به صورت عمومی اعلام کرده است. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از آنجایی که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این شرکت در اروپا نیز حضور دارد ممکن است با توجه قوانین جدید اتحادیه‌ی اروپا در زمینه‌ی حفاظت از اطلاعات دچار مشکلات زیادی شود.

این شرکت هواپیمایی با پلیس هنگ کنگ و دیگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارگان‌های امنیتی کشور در تماس است تا بتواند مشکل ایجاد شده را زودتر حل کند. مسافرانی که در زمینه‌ی به سرقت رفتن اطلاعات شخصی‌شان دچار نگرانی هستند باید به این وبسایت سر بزنند یا به صورت مستقیم با این شرکت هوایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارتباط برقرار نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone