🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21443.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پیش‌بینی آتش‌سوزی مراتع با هوش مصنوعی؛ راهکاری برای نجات جنگل‌ها و حیوانات

هر سال با نزدیک شدن به فصل گرم سال خبر آتش سوزی از گوشه و کنار کشور به گوش می رسد. اینبار نوبت به مراتع و جنگل های سرسبز زاگرس و حیوانات کوچک و بزرگ ...

هر سال با نزدیک شدن به فصل گرم سال خبر آتش سوزی از گوشه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - و کنار کشور به گوش می رسد. اینبار نوبت به مراتع و جنگل های سرسبز زاگرس و حیوانات کوچک و بزرگ آن رسیده که طعمه حریق شوند. کنترل شعله های سرکش زمانی که مساحت گسترده ای را در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - خود فرو می بلعند، کار بسیار دشواری است و نیاز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - به تجهیزات پیشرفته، بالگرد و هواپیماهای ویژه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - دارد که استفاده از آن در ایران با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - محدودیت‌هایی مواجه است و همین مساله باعث تداوم آتش سوزی و گسترش خسارت می شود. یکی از راه های غلبه بر این مشکل کنترل آن پیش از شروع حریق است و اخیرا محققان دانشگاه استنفورد از طریق هوش مصنوعی و تصویربرداری ماهواره ای راهکاری برای آن یافته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - اند.

در حال حاضر برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - پیش بینی احتمال آتش سوزی جنگل ها به صورت دستی شاخ و برگ ها را جمع آوری کرده و میزان آب موجود در آن را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - تست - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - می کنند. شاید این روش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - تا حدی کارآمد باشد اما برای نواحی گسترده چندان پاسخگو نبوده و روند کاری طولانی و مکرری دارد. سازمان های فضایی هم داده هایی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - را ارائه کرده اند که در صورت تحلیل دقیق می تواند به پیش بینی کمک کند اما این اطلاعات هم منحصر به یک مکان خاص هستند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان

متخصصان استنفورد اخیرا به راهکار بهتری دست یافته اند که با استفاده از تصاویر ارسالی ماهواره «سنتینل» از شاخ و برگ درختان عبور کرده و سطح زیر آنها را به تصویر می کشد. «الکساندرا کانینگز»، محقق ارشد پروژه می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - گوید:

«یکی از بزرگترین مزایای سیستم ما بکارگیری مجموعه جدیدی از ماهواره‌ها با طول موج - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - بسیار بلندتر است که امکان مشاهده رطوبت سوختی زیر پوشش درختان را فراهم می سازد»

تیم مذکور برای آموزش الگوریتم یادگیری ماشین تعداد زیادی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - از تصاویر ثبت شده پس از سال ۲۰۱۶ را همراه با برآوردهای صورت گرفته توسط سازمان های آمریکایی به آن تزریق کرده اند. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - آنها سپس بر اساس داده های قدیمی سیستم را تست کردند و پاسخ سیستم با آنچه در واقعیت اتفاق افتاده بود مطابقت داشت.

با توجه به روند فزاینده آتش سوزی مراتع و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - خسارت سنگین آن استفاده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردستان استان کردستان - از چنین روش های می تواند حریق های آتی را پیش بینی کرده و کنترل آن را به مراتب ساده‌تر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone