🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21446.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آنر پلی 4 به همراه نسخه پرو معرفی شد

ساعاتی قبل سری آنر پلی 4 رونمایی شدند؛ دو گوشی 5G با چیپست های قدرتمند ۷ نانومتری و امکاناتی فوق العاده در زمینه عکاسی. این دو محصول گرچه به لحاظ اسمی مشابه هم هستند اما تفاوت ...

ساعاتی قبل سری آنر پلی 4 رونمایی شدند؛ دو گوشی 5G با چیپست های قدرتمند ۷ نانومتری و امکاناتی فوق العاده در زمینه عکاسی. این دو محصول گرچه به لحاظ اسمی مشابه هم هستند اما تفاوت هایی کلیدی با هم دارند که در ادامه آنها را با شما درمیان می گذاریم.

آنر پلی 4 پرو به یک چیپست کایرین ۹۹۰ (نسخه ۷ نانومتری با مودم اکسترنال 5G) مجهز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - شده تا هم قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم را داشته باشد و هم اینکه عملکردش همسطح با پرچمداران باشد. تازه ترین محصول آنر از پوسته Magic UI 3.1 بهره می گیرد که برپایه اندروید 10 طراحی شده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

مدل پرو صرفا دو دوربین در بخش پشتی بدنه اش دارد اما این دوربین ها کاملا خاص هستند. حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی (سونی IMX600) با گشودگی دهانه لنز 1/1.7 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - و فیلتر RYYB است و آنر اعلام کرده که نسبت به سنسورهای عادی ۴۰ درصد نور بیشتری را دریافت می کند و میتوان تنظیمات آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - را تا ایزو 204,800 بالا برد.

حسگر دوم زوم سه برابری اپتیکال دارد (زوم هیبریدی ۵ برابری و زوم دیجیتالی تا ۳۰ برابر) و به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و عکس های ۸ مگاپیکسلی از سوژه ها میگیرد. آنر همچنین یک سیستم فوکوس خودکار را هم برای این دوربین در نظر گرفته است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل

دوربین اصلی این موبایل توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد و نبود لرزشگیر اپتیکال در سنسور اصلی را با سیستم لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی در چیپست کایرین خود جبران کرده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل

آنر پلی 4 پرو همچنین به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی با رزلوشن 1080p+ مجهز شده است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن درون حفره کوچکی تعبیه شده که در بالای این نمایشگر جا خوش کرده است. البته یک حسگر ۸ مگاپیسلی اولترا واید نیز این دوربین را همراهی می کند.

انرژی مورد نیاز کلیه این قطعات از طریق باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی میکند و ظرف تنها ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد ظرفیت آن پر می شود.

آنر پلی 4 پرو هم اکنون در قالب رنگ های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - آبی و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - مشکی برای پیش سفارش موجود است و قیمت پایه تعیین شده برای آن ۴۱۰ دلار اعلام شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های مبتنی بر کایرین ۹۹۰ بدل می کند.

آنر پلی 4

آنر پلی 4 با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی خود کمی بزرگ تر از مدل پرو است. این گوشی به یک پنل IPS LCD با رزلوشن 1080p+ مجهز شده است و کارت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - ریدر آن در بخش جانبی اش تعبیه شده است. اما برخلاف مدل پرو این گوشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - تنها یک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بخش جلویی بدنه اش دارد.

در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز چهار دوربین به چشم می خورد؛ حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و بیشتر برای عکاسی در محیط های روشن بهینه سازی شده است. با این حال به لطف تکنولوژی پیکسل بینینگ (pixel binning) ابعاد موثر هر پیکسل این لنز به ۱.۶ میکرو متر رسیده و گشودگی دهانه لنز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - آن برابر با f/1.89 است؛ در نتیجه میتوان انتظار داشت که عملکردش در نور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - کم هم قابل قبول باشد.

حسگر بعدی در این مجموعه ۸ مگاپیکسلی است و پس از آن با یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و نهایتا یک حسگر دو مگاپیکسلی عمق سنج روبرو هستیم. دوربین اصلی میتواند ویدیوهای video از سوژه ها بگیرد هرچند که نرخ فیلم برداری آن از ۳۰ فریم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - بر ثانیه فراتر نمی رود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل

آنر پلی 4 از چیپست ۷ نانومتری Dimensity 800 مدیاتک با چهار هسته پردازشی کورتکس A76 و چهار هسته A55 بهره می برد و رندر گرافیکی آن نیز به پردازنده Mali-G57 MC4  محول شده است (سخت افزاری مشابه به نسخه بهره مند از کایرین اما در گروه میان رده ها). این چیپست دارای یک مودم 5G یکپارچه است و در احاطه یک محفظه بخار ۹۹۱ میلی متر مربعی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - قرار دارد تا حین فعالیت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - خنک بماند.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی آمپر است و با توان ۲۲.۵ وات شارژ می شود که کمی کندتر از نسخه پرو است. این موبایل میان رده ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به لطف کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده برای آن میتوان ظرفیت ذخیره سازی اش را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء دارد. هر دوی این گوشی ها از دو سیم کارت پشتیبانی میکنند.

آنر پلی ۴ در رنگ های آبی و مشکی و با قیمت پایه ۲۸۰ دلار به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردبیل استان اردبیل - بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناهید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا اطراف شهرک سبلان اربیل اردبیل هم اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در شهرک سبلان اربیل شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone