🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21453.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کدهای بیتکوین فاش کرد؛ ساتوشی از پروکسی روسی استفاده کرده است

طبق اطلاعات جدید ساتاشوی ناکاموتو در ژانویه ۲۰۰۹ که نسخه اول بیتکوین (Bitcoin v0.1.0) توزیع شد احتمالا از یک پراکسی روسی استفاده کرده است. این اطلاعات از خط ۲۱۲ فایل irc.cpp بیتکوین (که ژانویه امسال ...

طبق اطلاعات جدید ساتاشوی ناکاموتو در ژانویه ۲۰۰۹ که نسخه اول بیتکوین (Bitcoin v0.1.0) توزیع شد احتمالا از یک - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - پراکسی روسی استفاده کرده است. این اطلاعات از خط ۲۱۲ فایل irc.cpp بیتکوین (که ژانویه امسال منتشر شد) بدست آمده، هرچند که ظاهرا با استفاده از الگوریتم سایفر مخدوش شده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان

رمزگذاری چگونه انجام شده؟

الگوریتم سایفر مورد استفاده در این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - کدها را میتوان به شیوه ای ساده رمزگشایی کرد؛ برای این منظور کافیست تمامی صفرها را برداشت و سپس ارقام را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - از دستگاه اعداد پایه ۱۶ به ده دهی تبدیل کرد. با این روش به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - آدرس آی پی 87.251.146 می رسیم. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - در آن زمان این پروکسی توسط شرکت Anders Telecom ارائه شده بود و از آنجا که این شرکت از سال ۲۰۱۶ فعالیتی ندارد انتظار می رود که این پروکسی نیز منقضی شده باشد.

البته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - کارشناسانی نظیر دکتر خاویر استرلا مدیر فنی شرکتی به نام GeoDB این شیوه رمزنگاری را رد کرده اند. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - دکتر استرلا در مصاحبه با وبسایت Cointelegraph گفته است:

کل خبر این نکته را در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - ذهنم تداعی می کند که شما می توانید هر آماری که میخواهید بسازید و هرآنچه که میخواهید نشر دهید. از نظر من این صرفا یک یادآور ساده در مورد فرمت برخی متغیرهاست تا بدانیم که بعدا چطور آن را تفسیر کنیم.

با این حال الکساندر چیپورنوی هم بنیانگذار پلتفرم بلاکچین Ergo با این اظهارات مخالف است و باور دارد که این شیوه رمزگشایی کاملا شهودی است.

پنهان شدن از پنج چشم در روسیه

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان

پراکسی ها عملکردی شبیه به شبکه های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - خصوصی مجازی دارند و به کاربران کمک می کنند که موقعیت خود را پنهان نمایند. موقعیتی که در این کد به آن اشاره شده به آی آر سی ربط پیدا می کند که خود ساتوشی در تعدادی از پست - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - هایش در Bitcointalk به آن اشاره کرده بود:

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان

محتوای پیرامونی این نظر، گمانه زنی ها در مورد ماهیت آن را (که احتمالا یک پروکسی رمزگذاری شده است) را تایید می کند.

چیپورنوی باور دارد که اگر ساتوشی در یکی از کشورهای عضو پنج چشم سکونت داشته باشد (استرالیا، کانادا، نیوزلند، انگلستان و آمریکا) آنگاه کاملا عقلانی است که او از پروکسی روسیه استفاده کرده باشد چراکه بعید به نظر می رسد این کشورها درب پشتی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - سرویس های روسی داشته باشند.

سرگی در ویتنام

کارشناسان با جستجوی این آی پی به کاربری به نام سرگی رسیدند که نقدهایی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - مورد هتل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - های ویتنام را در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - بازه زمانی دسامبر ۲۰۰۸ تا ژانویه ۲۰۰۹ منتشر می کرد و با همان پروکسیِ ساتوشی در این وبسایت ها لاگین می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - کرد (یادآوری این نکته ضروری است که روس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - ها علاقه خاصی به سفر به ویتنام دارند).

آیا ساتوشی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - روس بوده؟

این گمانه زنی که ساتوشی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - از یک پروکسی روسی استفاده کرده لزوما به معنای ارتباط او با این کشور نیست. هرچند شواهدی به دست آمده که برخی افراد روسی زبان از همان ابتدا در جامعه بیتکوین حضور داشته اند. در واقع فروم های زبان روسی جزو اولین بخش های غیرانگلیسی زبان در Bitcointalk بوده اند.

جوزف پرلینگ (Joseph Vaughn Perling) که دراین فوروم با نام NewLibertyStandard شناخته می شود در چت های روسی بسیار فعال بوده هرچند که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - او ظاهرا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - هیچ ریشه روسی ندارد و زبان روسی اش هم در سطح نیتیو یا بومی نیست با این حال این شخص به خوبی در جامعه روسی زبان ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - ادغام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - شده است. او - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۰ در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - این فوروم ثبت نام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - کرده و عضو شماره ۲۶ آن به شمار می رود.

در هر حال چپورنوی معتقد است که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - اگر ساتوشی روس بود قطعا از پروکسی روسی استفاده نمی کرد و در عوض برای پنهان کردن هویت خود در کشورش از یک پروکسی غربی کمک می گرفت. او در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - عوض چند فرضیه دیگر را مطرح کرده:

  • احتمالا از این پروکسی که در شرکتی که ساتوشی در آن بوده استفاده می شده
  • یا اینکه شخصی با ریشه روسی این پروکسی را در اختیار او قرار داده است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone