🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21450.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی نوکیا از تلویزیون ۴۳ اینچی 4K با قیمت ۴۲۴ دلار

نوکیا امروز از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود با نمایشگر ۴۳ اینچی و رزولوشن 4K رونمایی کرد. این محصول با پردازنده چهار هسته‌ای، رم ۲.۲۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی از ۱۹ خرداد به بازار ...

نوکیا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - امروز از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود با نمایشگر ۴۳ اینچی و رزولوشن 4K رونمایی کرد. این محصول با پردازنده چهار هسته‌ای، رم ۲.۲۵ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی از ۱۹ خرداد به بازار عرضه می شود.

تلویزیون جدید نوکیا از نمایشگر ۴۳ اینچی LED با رزولوشن 4K و حاشیه باریک برخوردار است. این محصول روشنایی حداکثر ۳۰۰ نیت و زاویه دید ۱۷۸ درجه را به ارمغان آورده و از دالبی ویژن، HDR10 و فناوری MEMC برای بهبود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - کیفیت تصاویر پشتیبانی می‌کند.

در لبه پایینی تلویزیون اسپیکرهای ۲۴ واتی با پشتیبانی از DTS - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - TruSurround و Dolby Audio قرار گرفته‌اند. نوکیا می‌گوید اسپیکرهای این تلویزیون برای فراهم کردن بیس عمیق تر توسط شرکت JBL بهینه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان

پردازنده چهار هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی Mali 450 MP4 و رم ۲.۲۵ گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - پردازش داده‌ها را انجام می‌دهند و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز برای ذخیره سازی اپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تلویزیون ۴۳ اینچی نوکیا به سیستم عامل Android TV 9 مجهز شده و از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - این از کروم‌کست داخلی و پلی استور برای دانلود برنامه‌های بیشتر برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی، بلوتوث 5.0، سه درگاه HDMI، پورت‌های USB 2.0 و USB 3.0 و اترنت اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان

تلویزیون ۴۳ اینچی هوشمند نوکیا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - با قیمت تقریبی ۴۲۴ دلار از تاریخ ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) به طور انحصاری از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - طریق فروشگاه اینترنتی فلیپ کارت قابل خریداری خواهد بود.

این دومین تلویزیونی است که نوکیا در کشور - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - هند روانه بازار می‌کند. اولین تلویزیون این شرکت با نمایشگر ۵۵ اینچی و رزولوشن 4K اواسط آذر ماه سال قبل به صورت انحصاری در هند به بازار عرضه شد. این مدل نیز به خاطر قرارداد فلیپ کارت با HMD Global که مجوز استفاده از برند نوکیا برای تلویزیون‌ها را می‌دهد، فقط در هند به بازار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone