🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22898.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پرواز با جت پک بر فراز دبی [تماشا کنید]

تیم Jetman با اجرای پروازی نمایشی در دبی، قابلیت های جدید جت‌پک خود را در برخاست از سطح زمین به نمایش گذاشتند. این گجت پرواز قدرتمند تا کنون تنها امکان تیک‌اف از سطوح مرتفعی نظیر ...

تیم Jetman با اجرای پروازی نمایشی در دبی، قابلیت های جدید جت‌پک خود را در برخاست از سطح زمین به نمایش گذاشتند.

این گجت پرواز قدرتمند تا کنون - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تنها امکان تیک‌اف از سطوح مرتفعی نظیر هلیکوپتر را داشت اما اینبار Vince Reffet، خلبان تیم در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دبی از سطح زمین برخاسته و پس از مانورهایی اولیه با سرعتی خیره کننده به پرواز درآمد.

این جت پک به مراتب از دیگر ابزارهای مجهز به موتور جت از جمله جت بوردها یا سوییت ها و حتی فلای برد معروف به مراتب سریعتر است و می تواند با حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت به پرواز درآید در حالی که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فلای برد کانال مانش را با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت طی کرده بود.

از طرف دیگر این جت پک به واسطه ساختار خاص و برخوردار بودن از باله های کناری قابلیت اجرای مانورهای نمایشی را هم دارد. Jetman تنها تیمی است که جت پک را در ارتفاع بالا آزمایش کرده و حتی سابقه پرواز در کنار - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هواپیماهای عادی را نیز دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در این ویدیو Reffet ابتدا با حداقل نیروی لازم تیک‌اف کرده و سپس با تکیه بر موتور جت چهار توربین جدید به سرعت تا ارتفاع ۶ هزار پایی شهر دبی اوج می گیرد. در مرحله بعد شاهد چندین مانور هستیم و در نهایت با کمک پاراشوت فرود نرمی را تجربه می کند. از نظر Jetman  وقتی با استفاده از پاراشوت می توان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به خوبی روی زمین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فرود آمد، دلیلی برای هدر دادن سوخت و درگیر کردن کامل موتور وجود ندارد.

تمام فرایند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پرواز تنها ۳ دقیقه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به طول می انجامد؛ زمان اندکی که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نشان دهنده قدرت موتور در رسیدن به ارتفاع و سرعت های بالا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone