🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28025.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نارضایتی HBO از توییت‌های ترامپ بر پایه سریال بازی تاج و تخت

چندی پیش «رابرت مولر» سرپرست سابق FBI، گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای از تحقیقات خود منتشر کرد و در قسمتی از آن گفت که مدرک موثقی برای حمایت مستقیم روسیه در دستکاری انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی به نفع ...

چندی پیش «رابرت مولر» سرپرست سابق FBI، گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای از تحقیقات خود منتشر کرد و در قسمتی از آن گفت - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که مدرک موثقی برای حمایت مستقیم روسیه در دستکاری انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی به نفع ترامپ پیدا نشده است. ترامپ نیز سریعاً به این اتفاق واکنش نشان داد و با الهام از سریال بازی تاج و تخت ، توییتی منتشر کرد. حال به نظر می - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رسد این مسئله نارضایتی HBO شبکه سازنده‌ی این سریال را در پی داشته است.

تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

امروز «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا، توییتی منتشر کرده و سعی کرده پیروزی قاطع خود - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را در تحقیقات انجام شده جشن بگیرد. او در این توییت دشمنان، بدخواهان و دموکرات‌های افراطی را خطاب داده و به آنها گفته که دیگر بازی تمام شده است.

او - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قسمتی از گفته‌های مولر را در توییتش تکرار کرده و مدعی شده که طی انتخابات سال ۲۰۱۶، هیچ اتفاق عجیبی نظیر تبانی یا شکستن قانونی رخ نداده است. به - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باور وی، اکنون هیچ شک و شبه‌ای در انتخاب او به عنوان رییس جمهور منتخب مردم آمریکا وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

نکته جالب اینجاست که ترامپ برای انتشار این محتوا، بار دیگر از سریال بازی تاج و تخت ، طرح مفهومی و فونت‌های آن الهام گرفته. به نوعی که توییت وی بیشتر به یکی از پوسترهای تبلیغاتی این سریال شباهت دارد.

به نظر می‌رسد که این مسئله نارضایتی شبکه HBO را به همراه داشته چرا که آنها بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده‌اند و گفته‌‌اند:

«ما درک می‌کنیم که سریال بازی تاج و - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تخت محبوبیت زیادی میان طرفداران پیدا کرده و در فرهنگ عامه نیز تاثیر خود - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را گذاشته است اما بهتر از کانسپت‌ها و فونت‌های این سریال استفاده تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا سیاسی - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نشود و به - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مالکیت معنوی ما احترام گذاشته شود.»

تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته این اولین باری نیست که - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ترامپ محتوایی با الهام از این سریال منتشر می‌کند. او یازدهم آبان، پستی در توییتر منتشر کرد و یادآوری نمود که تنها سه روز بعد، تحریم‌های جدیدی علیه ایران اجرا خواهد شد.

به نظر می‌رسد رییس - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جمهور آمریکا کلاً علاقه‌ای به رعایت قانون کپی رایت و حفظ حق مالکیت محتوا ندارد چرا که هفته‌ی پیش، تیم وی ویدیوی برای کمپین تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرد که در آن از یک قطعه موسیقی فیلم بتمن استفاده شده بود.

تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ترامپ این ویدیو را با شعار انتخاباتی معروف خود یعنی «عظمت را دوباره به آمریکا بر می‌گردانیم» و موسیقی دراماتیک شوالیه تاریکی بر می‌خیزد توییت کرده بود. ظاهرا سازندگان این ویدیو از کمپانی صاحب فیلم یعنی برادران وارنر برای استفاده از موسیقی ذکر شده، اجازه نگرفته‌ بودند.

به همین دلیل نیز توییتر این ویدیو دونالد ترامپ را به علت نقض - تعمیرات لباسشویی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قانون کپی رایت حذف کرد. حال باید دید ترامپ و تیم تبلیغاتی اش روند کپی از محتوای معروف را تغییر خواهند داد یا اینکه بدون درنظر گرفتن این قوانین به کار خود ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone