تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16737.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انحصارطلبی در سیلیکون ولی: زاکربرگ اپل را مستحق بررسی دقیق‌تر دولت می‌داند

اپل به علت سیاست‌های خود در اپ استور و همچنین دریافت کارمزد بالا مورد انتقاد زیادی قرار گرفته و حالا به نظر می‌رسد مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ نیز خواستار تحقیقات دقیق درباره این کمپانی است. ...

اپل به علت سیاست‌های خود در اپ استور و همچنین دریافت کارمزد بالا مورد انتقاد زیادی قرار گرفته و حالا به نظر می‌رسد مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ نیز خواستار تحقیقات دقیق درباره این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - کمپانی است.

فیسبوک که خود به علت نقض قوانین ضدانحصار و همچنین امکان انتشار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - اطلاعات غلط و تئوری‌های توطئه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - مورد تحقیق نمایندگان آمریکا قرار گرفته و همچنین تحت فشار است، از اپل انتقاد کرده است. مارک زاکربرگ ارتباط مناسبی با سیاستمداران دارد و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - حتی گزارش‌ها از نقش آن در ممنوعیت تیک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - تاک در ایالات متحده آمریکا گفته‌اند.

حالا به نظر می‌رسد فیسبوک می‌خواهد یک کمپانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - دیگر مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. منابع ادعا کرده‌اند که مارک زاکربرگ به دولت ایالات متحده آمریکا درباره تحقیقات درباره اپل انتقاد و اعلام کرده که این کمپانی مانند فیسبوک مورد موشکافی قرار نگرفته است. زاکربرگ به تعداد بالای کاربران سیستم عامل‌های اپل یعنی مک او اس، iOS و iPadOS - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - اشاره کرده است.

نمایندگان مجلس آمریکا چهار کمپانی فیسبوک، اپل، کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت و آمازون را به علت نقض قوانین ضدانحصار مورد بررسی قرار داده‌اند و اخیر گزارشی از سوی آن‌ها منتشر شده که در آن راهکارهایی وجود دارد. در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - میان برخی به تجزیه فیسبوک و جدا کردن بخش‌های مختلف - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - آن مانند واتساپ و اینستاگرام اشاره می‌کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران

این شبکه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - اجتماعی خود را برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - جداسازی احتمالی این بازوها آماده می‌کند، با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - این حال به نظر می‌رسد با حمله به اپل می‌خواهد از چنین موضوعی جلوگیری کند. ماه گذشته میلادی زاکربرگ به صورت مستقیم از انحصار اپل در اپ استور سخن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - نگفت، با این حال به قدرت بالای این کمپانی روی گوشی‌های هوشمند خود که در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند، اشاره کرد.

مدیرعامل فیسبوک چنین مشکلی با گوگل و گوگل پلی استور ندارد، چرا که کاربران سیستم عامل اندروید به چندین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - فروشگاه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - دسترسی دارند و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند اپ‌های خود را توسط این فروشگاه‌ها منتشر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - کنند. طبق ادعای برخی منابع، دلیل اصلی شکایت زاکربرگ مربوط به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - افزایش امنیت سیستم عامل iOS 14 می‌شود که ردیابی تبلیغات را دشوارتر از گذشته می‌کند.

در حالی که هردو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات از فیسبوک انتقاد می‌کنند، درآمد سالانه آن رشد چشمگیری داشته. فیسبوک در سال ۲۰۱۶ درآمدی برابر ۲۸ میلیارد دلار داشت که سال گذشته میلادی به بیش از ۷۰ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نوشهر استان مازندران - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیلی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال یخساران 19 4060N شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone