🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41496.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت نرم افزاری جدید سونی برای برخی از اعضای خانواده اکسپریا

چند ماه پیش سونی به روز رسانی اندروید 7.1.1 را برای تبلت Xperia Z4 و نیز موبایل های اکسپریا Z5 Compact ،Z5 Premium و Z3 منتشر کرد که برای برخی از کاربران مشکلاتی از جمله ...

چند ماه پیش سونی به روز رسانی اندروید 7.1.1 را برای تبلت Xperia Z4 و نیز موبایل های اکسپریا Z5 Compact ،Z5 Premium و Z3 منتشر کرد که برای برخی از کاربران مشکلاتی از جمله کند شدن دیوایس، افزایش دما و کرش کردن اپلیکیشن ها  را ایجاد کرد. حالا این شرکت آپدیت جدیدی را به منظور رفع مشکلات قبلی برای این چهار گجت منتشر کرده.

لازم به ذکر است که بیلد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - این به روز رسانی A.1.54 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - است. در حالیکه بیلد نسخه قبلی A.0.160 بوده و با توجه به تغییر آن، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - مشخص است که نسخه جدید تنها شامل رفع برخی از باگ ها و نیز به روز رسانی امنیتی ماه سپتامبر اندروید بوده و قابلیت های جدیدی را به همراه ندارد. نسخه اندروید نیز در آپدیت جدید همچنان 7.1.1 است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران

گفتنی است از به روز رسانی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - قبلی این دیوایس ها چندین ماه می گذرد و نسخه قبلی شامل آپدیت امنیتی ماه ژوئیه بوده. به نظر می رسد این آخرین نسخه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - به روز رسانی باشد که از سوی سونی برای این دستگاه ها منتشر می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این به روز رسانی یکی از آزار دهنده ترین مشکلات این دستگاه ها، یعنی گرم شدن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر محمودآباد استان مازندران - بیش از حد را رفع خواهد کرد یا خیر.

اگر هنوز امکان به روز رسانی مذکور را ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا سونی به مرور این آپدیت را در اختیار مناطق مختلف دنیا قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهتاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
بخدا من نا پایدار شدم از رضایت مشتری! جارو برقی من خراب بود و واقعا فکر نمی کردم که می تونه تعمیر بشه، ولی شرکت تعمیرچی شعبه محمود آباد خیلی خوب کار کردن و الان جاروی من از هر جنبه بسیار عالی عمل می کنه. بهترین قسمت این تجربه این بود که شرکت تعمیرچی شعبه محمودآباد به من خدمات تعمیر خوبی ارائه دادن و با اینکه دیر آمدند ولی کار کردند تا حداکثر از جارو برقی من استفاده کنم. خیلی خیلی ممنونم شرکت تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone