🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23385.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چگونه می‌توان یک فرودگاه را هک کرد؟

فرودگاه یکی از امنیتی ترین نقاط در حوزه حمل و نقل است که کوچکترین مشکلی در آن می تواند جان هزاران نفر را به خطر بیندازد اما محققان با انجام مطالعه‌ای گسترده نشان داده اند ...

فرودگاه یکی از امنیتی ترین نقاط در حوزه حمل و نقل است که کوچکترین مشکلی در آن می تواند جان هزاران نفر را به خطر بیندازد اما محققان با انجام مطالعه‌ای گسترده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - نشان داده اند که تقریبا تمامی سیستم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - ها و بخش های فرودگاه از نظر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - امنیت سایبری در سطح پایینی قرار داشته و در برابر حملات هکرها آسیب پذیرند.

پیشرفت فناوری مزایای بسیاری را برای صنعت هوانوردی به ارمغان آورده اما در این میان نباید روی نکات منفی چشم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - بست. استفاده از سیستم های تحت شبکه و راه حل های مبتنی بر فناوری در همه بخش ها از تنظیم دمای فرودگاه گرفته تا کنترل لیست مسافران و هواپیماها دروازه‌های متعددی را به روی مهاجمان سایبری باز گذاشته است.

این روزها سامانه های متصل قلب صنعت هوانوردی را شکل داده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - اند. این وابستگی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - به حدی است که چند سال قبل قطع تنها یک کابل فیبر نوری فرودگاهی را زمین گیر کرده و سیستم هایی مثل حمل بار، بررسی لیست مسافران و غیره را با مشکل مواجه کرد. همان روز اول افتتاح فرودگاه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - امام هم از کار افتادن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - سیستم نرم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - افزاری نیروی انتظامی باعث تشکیل صف های طولانی در برابر گیت بازرسی و تعویق چند ساعته پروازها شد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان

استفاده از سامانه های متصل و تکیه بر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - نرم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - افزار به خودی خود مشکل ساز نیست اما مشکل از ناامن بودن این سیستم ها ناشی می شود که به هکرها امکان هک فرودگاه و حتی هواپیماها را نیز می دهد.

چهار سال قبل هکری به نام «کریس رابترز» لپ تاپ خود را به شبکه هواپیمایی که در حال سفر با آن بود، متصل کرده و کنترل یکی از موتورها - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - را به دست گرفت. وی مدعی شد هدفش از اینکار بررسی داده های ترافیکی و اثبات مشکلات امنیتی هواپیماها بوده است. دو سال پیش هم مقامات دولت آمریکا مدعی شدند گروهی از محققان امنیت ملی با نفوذ به سامانه های رادیویی یک هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ را از راه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - دور هک و کنترل کرده اند.

بدافزارهای معمولی و خطاهای انسانی تنها فاکتورهای مخاطره آمیز در صنعت هوانوردی نیستند. در واقع پیکربندی سیستم فرودگاه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - ها بیشتر شبیه سفره رنگارنگی است که در برابر هکرها گشوده شده است. موسسه امنیتی «پن تست پارتنرز»، با بررسی بخش عمده ای از سامانه های فرودگاهی به ضعف های امنیتی گسترده در آنها پی برده که در ادامه به شرح هر یک پرداخته ایم.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان

دسترسی: کارت شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - که برای تایید هویت پرسنل به کار می رود، معمولا از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - نوارهای مغناطیسی و کدهای پین تشکیل شده که به راحتی و از طریق ابزارهایی مثل Proxmark می توان آنها را کپی کرد. بنابرین مهاجمان امکان حضور در مناطق حساس فرودگاه ها را خواهند داشت.

بزرگترین چالش در این زمینه گروه های متعدد با سطوح دسترسی مختلف است که هویتشان باید شناسایی و تایید شود. برای مثال می توان به مسافران، کارکنان، خدمه پرواز، نیروهای امنیتی، پلیس، آژانس های دولتی، پرسنل حمل و نقل، آشپزخانه، فروشندگان و غیره - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - اشاره کرد.

سیستم های مدیریت ساختمان (BMS): این سامانه شامل لایه های سخت افزاری و نرم افزاری اینترنت اشیاء است که امکان کنترل نقاط مختلف ساختمان و صدور مجوز ورود افراد را به اپراتور می دهد. تیم امنیتی موسسه با خرید یک BMS از eBay و تحلیل آن دریافته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - که برخی از این سامانه ها در برابر هک از راه دور آسیب پذیرند.

HVAC: «پن تست پارتنرز» دریافته که فرودگاه مدیریت بخش تهویه مطبوع را به شرکت های دیگر سپرده اند و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - طرف های قرار داد نیز از راه دور ابزارها را کنترل می کنند. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - این اتصال هم دریچه دیگری برای نفوذ به هکرها می دهد به ویژه اگر سیستم ها فاقد امنیت کافی باشند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان

میزهای پذیرش: بسیاری از میزهای پذیرش فرودگاه در اختیار ایرلاین ها قرار دارد و نرم افزارهای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - نصب شده در آنها توسط شرکت های خصوصی طراحی شده است. نفوذ به این پلتفرم های نرم افزاری هم هک فرودگاه را به ممکن می سازد.

حمل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - بار: اغلب سیستم های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - حمل بار در فرودگاه به صورت کامل یا جزیی خودکار بوده و با کنترلرهای صنعتی از جمله PLC مدیریت می شوند. این دستگاه ها بر سیستم عامل ویندوز متکی بوده و به خاطر نوع پیکربندی شبکه در معرض دسترسی هکرها قرار دارند. مهاجم با خارج کردن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - کنترلر از دسترس یا دستکاری داده های سریال می تواند سامانه حمل بار را دچار اختلال کرده و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - بی نظمی گسترده ای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - را در فرودگاه ایجاد کند.

نمایشگرهای پرواز: هکرها قبلا با نفوذ به نمایشگرهای فرودگاه بریستول آسیب پذیری این دیوایس ها را ثابت کرده بودند. طی این تست هم محققان امنیتی توانستند اطلاعات جعلی را روی پنل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - ها به نمایش درآورند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان

دوربین های نظارتی و Wi-Fi: مشکلات امنیتی شبکه های Wi-Fi و دوربین های مداربسته (CCTV ) به ویژه در نقاط عمومی بر همه عیان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - است. کارشناسان در این آزمایش موفق به بازیابی کلیدهای رمزنگاری خصوصی CCTV شده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - اند. در مورد  Wi-Fi هم دغدغه اصلی نفوذ به شبکه و همچنین اتصال دستگاه ها به شبکه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - های غیرمجاز است.

ابزارهای امنیتی: در بعضی موارد داده های بیومتریک مثل اسکن چهره - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - به صورت خودکار تایید نشده و برای شناسایی به سیستم ماموران مرزبانی ارسال می شوند. زیرساختی که در این موارد استفاده می شود، مجزا نبوده و در شبکه های کمپانی قابل رویت است. این مساله شامل اسکنرها و ماشین های اشعه ایکس متصل به شبکه نیز می شود.

خودروهای پشتیبانی: به گفته پن تست پارتنرز ماشین هایی که برای پشتیانی از هواپیماها در فرودگاه به کار برده می شوند هم از اتصال به شبکه محروم نمانده اند. تنها سیستم سوخت رسانی کم و بیش آفلاین مانده بود اما این بخش هم به صورت فزاینده ای در حال یکپارچه سازی با کل سامانه است.

در فرودگاه از Electronic Flight - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - Bag برای تعیین حجم سوخت مورد نیاز استفاده شده و سپس از طریق API به اپراتور ماشین سوخت ارسال می شود. بر اساس همین داده ها وزن و بالانس هواپیما در طول مسیر تعیین می شود در نتیجه خرابکاری در آن عواقبی جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

ماشین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - های فعال در محوطه فرودگاهی: برای مشخص شدن موقعیت این خودروها روی رادار از ADS-B استفاده می شود اما مشکل اینجاست که این پروتکل رمزنگاری یا اعتبارسنجی نمی شود در نتیجه مهاجم با ارسال سیگنال های جعلی می تواند این خودروها را در مسیرهای پر تردد قرار داده و خسارتی غیر قابل تصور به بار بیاورد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان

سیستم های ناوبری ILS: از این سامانه ها برای کمک به فرود و برخاست در شرایط نامناسب و ناوبری روی باند استفاده می شود. متاسفانه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - امکان نفوذ به آنها نیز وجود دارد. ILS همان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - سیستمی است که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - چند سال قبل با هزینه ۴۰ میلیارد تومانی خریداری و در فرودگاه بجنورد نصب شد اما فقط یک ماه بعد به خاطر عدم تطابق با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - شیب باند خاموش شد و از آن زمان خاک می خورد.

سیستم های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - داکینگ: این ابزارها از طریق امواج فرو سرخ هواپیما را پس از فرود به مقصد نهایی هدایت می کنند اما پیکربندی امنیتی آنها در حدی نیست که از دسترس مهاجمان سایبری در امان بماند. کارشناسان موسسه مذکور در بررسی های خود سیگنچر یک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - هواپیما را از A380 به A320 تغییر داده اند که به ناوبری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - اشتباه منجر خواهد شد.

پیچیدگی کلی صنعت هوانوردی به شکلی سرسام آور در حال افزایش است اما این تنها لایه ظاهری است و اصول امنیتی فرسنگ ها از این پیشرفت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - عقب مانده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - است. نصب سریع وصله های امنیتی، نظارت بر اندپوینت ها برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - شناسایی رفتارهای مشکوک و آموزش پرسنل می تواند اوضاع را بهتر کند اما با توجه پیوستگی فرایندها در فرودگاه و اینکه از کار افتادن یک بخش می تواند کل مجموعه را فلج کند، نباید به این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مشهد استان خراسان - اقدامات اکتفا کرد.

راهکار پن تست پارتنرز برای جلوگیری از حملات سایبری جداسازی شبکه ها، ایزوله سازی سیستم های فاقد امنیت کامل و رعایت اصول POLP برای محدودسازی سطح دسترسی کاربران بر اساس شرح وظایف آنها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone