🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41595.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ عرضه و قیمت پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال مشخص شد

همانطور که می دانید گوگل امشب طی رویدادی موبایل های پیکسل 2 و پیسکل 2 اکس ال را معرفی کرد. بر این اساس قرار است پیسکل 2 در دو نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 649 ...

همانطور که می دانید گوگل امشب طی رویدادی موبایل های پیکسل 2 و پیسکل 2 اکس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ال را معرفی کرد.

بر این اساس قرار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است پیسکل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 2 در دو نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 649 دلار و مدل 128 گیگابایتی با قیمت 749 دلار از 27 مهرماه به بازار عرضه شود.تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

گوگل پیسکل 2 اکس ال نیز در دونسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی با قیمت های 849 و 949 دلار از 24 آبان ماه در دسترس خریداران قرار خواهد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرفت.

هردو اسمارت فون پیش از عرضه مستقیم پیش فروش نیز خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چمن آرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
اوووف، خب ما با شرکت تعمیرچی مایکروفر هیتاچی MRO-AV200E خودمون رو تجربه کردیم. از خدماتشون نه خیلی راضی بودیم، ولی همچنان متوسط بود. شاید هم به خاطر لهجه محلی بود که مشکلی باهاش نداشتیم. به هر حال، اگه برای همچین خدماتی نیاز داشتید، به شرکت تعمیرچی شعبه باغمیشه و توی شهر تبریز مراجعه کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone