🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12922.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی رول شونده ال‌جی یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد متوقف شدن پروژه توسعه گوشی هوشمند ال‌جی «Rollable» منتشر شده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که گوشی رول شدنی این شرکت موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده ...

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد متوقف شدن پروژه توسعه گوشی هوشمند ال‌جی «Rollable» - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - منتشر شده است. آخرین خبرها حاکی از آن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - است که گوشی رول شدنی این شرکت موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده و با این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - حساب یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک می‌شود.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات موبایل جدید ال‌جی در دست نیست،‌ اما با توجه به مستندات مربوط به تاییدیه بلوتوث  SIG به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 باشیم.

پیشتر گزارش‌هایی در مورد فروش بخش موبایل ال‌ جی منتشر شده بود. ال‌ جی بارها به شکل‌های مختلفی اعلام کرده بود که پروژه توسعه ال‌جی Rollable متوقف نشده است و مستندات منتشر شده در مورد تاییدیه بلوتوث ادعای این شرکت را مبنی بر تداوم فعالیت پروژه مربوطه را تایید می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «MySmartPrice»، گوشی هوشمندی با شماره مدل LM-R910N موفق به دریافت گواهی بلوتوث 5.2 شده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان

پیشتر نیز در خبرهای غیر رسمی گفته شده بود که این گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - با چیپست اسنپدراگون 888 به بازار عرضه خواهد شد. هرچند این امکان وجود دارد که ال‌جی موبایل جدید را با چیپست‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - اسنپدراگون 865 پلاس یا اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - 768G در دسترس کاربران قرار دهد. همین اتفاق در مورد ال‌جی وینگ هم افتاد و با چیپست اسنپدراگون 765G رونمایی شد.

هنوز تاریخ رونمایی و عرضه گوشی هوشمند جدید ال جی مشخص نیست. اگر این شرکت بخواهد در بازار تولید گوشی‌های هوشمند به کار خود ادامه دهد، ظاهرا فرصت زیادی ندارد. در حال حاضر شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه موبایل‌های رول شدنی هستند و رقابت در حوزه دستگاه‌هایی با فرم فاکتور متفاوت بیشتر شده است.

در ماه گذشته میلادی این کمپانی کره‌ای قاطعانه گزارشی مبنی بر خروج آن از بازار گوشی‌های هوشمند را رد کرد. با این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - حال پس از مدتی اعلام کرد که گزینه‌های مختلفی را برای این بازار مدنظر دارد و شاید حتی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شود، با این حال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ملایر استان همدان - هنوز در این زمینه تصمیم نهایی گرفته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone