🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12921.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سامسونگ گلکسی A52 با نسل قبلی

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A52 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی بهبودهایی شامل حالش شده است. گلکسی A52 مشابه با نسل قبلی یعنی گلکسی A51، در دو مدل 4G و 5G روانه ...

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A52 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی بهبودهایی شامل حالش شده است.

گلکسی A52 مشابه با نسل قبلی یعنی گلکسی A51، در دو مدل 4G و 5G روانه بازار می‌شود. گوشی میان‌رده سامسونگ به ویژه در مدل 4G از نظر قدرت پردازشی چیپست بهبود یافته و حالا به چیپستی ساخت کوالکام مجهز شده - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران - است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دیگر بین دو نسل به ماژول دوربین اصلی مرتبط است که حالا رزولوشن بالاتری دارد و البته مهم‌تر این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران - که با لرزشگیر تصویر اپتیکال هم همراه شده است. سامسونگ نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران - هرتزی را هم به دو مدل 4G و 5G آورده تا تجربه کاربری روان‌تری را برای خریداران رقم بزند.

همچنین سری گلکسی A51 از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کردند اما حالا گلکسی A52 در هر دو مدل 4G و 5G از شارژ سریع ۲۵ واتی هم پشتیبانی می‌کنند. پیشرفت مهم دیگری که شامل حال سری جدید شده، بهره‌مندی از گواهینامه استاندارد IP67 است و به این ترتیب سری گلکسی A52 می‌توانید در عمق یک متری، به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت کند. در جدول زیر مقایسه‌ای بین مشخصات دو مدل سری گلکسی A51 و دو مدل سری گلکسی A52‌ را مشاهده می‌کنید.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر بابلسر استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone