🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12923.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد ضعیف ردمی نوت ۱۰ در تست مقاومت [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب با انتشار ویدیویی مقاومت ردمی نوت ۱۰ شیائومی را از نظر ضد آب بودن و مقاومت در برابر خراش، سقوط و خم شدن آزمایش کرده است. ویدیوی آزمایش مقاومت گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی ...

یکی از کانال‌های یوتیوب با انتشار ویدیویی مقاومت ردمی نوت ۱۰ شیائومی را از نظر ضد آب - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - بودن و مقاومت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - در برابر خراش، سقوط و خم شدن آزمایش کرده است.

ویدیوی آزمایش مقاومت گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - توسط کانال یوتیوب Gupta Information Systems منتشر شده است. در این - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - ویدیو تمام موارد مربوط به دوام و مقاومت گوشی، روی آن آزمایش می‌شود و نتایج آن کاملا شبیه به کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything ارائه شده‌ است.

اولین آزمایش شامل تست میزان مقاومت گوشی در برابر آب است که با غوطه‌ور شدن کامل آن انجام شد. پیش از این اعلام شده بود این گوشی از چیپست هشت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۸ با - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ بهره می‌برد و تنها در برابر قطرات آب مقاوم خواهد بود. با این حال آزمایش - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - انجام شده مشخص می‌کند که گوشی می‌تواند تا ۵ دقیقه به صورت کامل زیر آب قرار بگیرد. هر چند طی این ۵ دقیقه مقدار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - کمی آب به درون شیار سیم کارت گوشی وارد شد.

با این وجود گوشی هنوز بدون مشکل و به طور طبیعی کار می‌کرد اما پس از آن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - و در آزمایش‌های بعدی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - مشکلات گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی مشخص شد. در آزمایش خراش روی بدنه، مشخص شد که دکمه‌های تنظیم صدا دقیقا مانند گوشی‌های نسل قبل، با مقداری فشار می‌شکنند. به همین ترتیب، بیشتر قسمت‌های بدنه گوشی به جز پنل جلویی که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شود نیز به راحتی آسیب‌پذیر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - هستند.

با این وجود با انجام - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - این چند آزمایش می‌توان عملکرد گوشی را متوسط محسوب کرد - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - اما گوشی نتایج بسیار بدی در آزمایش سقوط و مقاومت در - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - برابر خم شدن از خود به ثبت رساند. در آزمایش سقوط هرچند - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - گوریلا گلس یک بار دیگر بدون مشکل باقی ماند، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - اما صفحه نمایش دستگاه به درستی کار نمی‌کرد. شاید دلیل این موضوع این باشد که گوشی طی این آزمایش از سه زاویه مختلف به پایین سقوط کرده است. همچنین در تست مقاومت در برابر خم شدن، گوشی از قسمتی که سنسور اثر انگشت روی آن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر تربت جام استان خراسان - قرار دارد، شکست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone