🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12917.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ: سه آپدیت بزرگ اندروید برای گلکسی A52 و گلکسی A72 منتشر می‌شود

سامسونگ سرانجام از جدیدترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده خود با نام‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی کرد. این دو گوشی پیشرفت‌های سخت‌افزاری زیادی نسبت به نسل قبلی داشته‌اند و همچنین از نظر نرم‌افزاری قرار است ...

سامسونگ سرانجام از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - جدیدترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده خود با نام‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی کرد. این دو گوشی پیشرفت‌های سخت‌افزاری زیادی نسبت به نسل قبلی داشته‌اند و همچنین از - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - نظر نرم‌افزاری قرار - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - است مشابه گوشی‌های پرچمدار با - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - آن‌ها رفتار شود.

این غول فناوری کره‌ای در مراسم امروز خود اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - که سه آپدیت بزرگ سیستم عامل اندروید را برای گلکسی A52 و گلکسی A72 - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - منتشر خواهد کرد. به‌علاوه، سامسونگ در سال چهارم پشتیبانی از وصله‌های امنیتی را برای این دو گوشی ارائه می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - پشتیبانی چهار ساله در میان گوشی‌های میان‌رده اتفاق مهمی است که تقریبا در هیچ موبایل دیگری در دنیای اندروید دیده نمی‌شود. با این حساب، گلکسی A52 و A72 هم شبیه پرچمداران خواهند بود.

سامسونگ تابستان امسال اعلام کرد که پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های پرچمدارش را تا سه نسل افزایش می‌دهد. این شرکت همچنین چندی قبل در اطلاعیه‌ای رسمی گفت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - که تا چهار سال آپدیت‌های امنیتی را برای اکثر محصولات سری گلکسی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - منتشر خواهد کرد. حالا این سیاست با میان‌رده‌های جدید این شرکت شکل جدی‌تری به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - خود گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان

گلکسی A72 و A52 قابلیت‌هایی مثل دوربین چهارگانه با لرزشگیر اپتیکال، نمایشگر مجهز به نرخ نوسازی بالا، بلندگوی استریو، مقاومت در برابر آب، پردازنده سریع‌تر و باتری بزرگ‌تر را ارائه می‌کنند. گلکسی A72 به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی دارد.

در پشت گلکسی A72 ماژول دوربین ۴ گانه‌ای خودنمایی می‌کند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - که حالا شامل زوم اپتیکال هم می‌شود. دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و از لرزشگیر اپتیکال برای غلبه بر لرزش‌ها و تکان‌ها بهره می‌برد. در کنار آن یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که امکان زوم اپتیکال ۳ برابری را دارد. دو - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - ماژول دیگر دوربین پشتی شامل ماکرو ۵ مگاپیکسلی و فوق عریض - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

گلکسی A52 هم - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - در مدل - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کردستان استان کردستان - 4G با اسنپدراگون 720G و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی از راه می‌رسد، در حالی که مدل 5G این گوشی از اسنپدراگون 750G و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone