🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12916.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ناسا با کمک چند دانش‌آموز مشکل جاچسبی ایستگاه فضایی بین‌المللی را حل کرد

تاکنون یک جاچسبی مناسب برای ایستگاه فضایی بین المللی با توجه به محیط ریزگرانش ساخته نشده بود، اما حالا چند دانش آموز دبیرستانی توانسته‌اند با ساخت یک وسیله خلاقانه مشکل ناسا را حل کنند. بیش ...

تاکنون یک جاچسبی مناسب برای ایستگاه فضایی بین المللی با توجه به محیط ریزگرانش ساخته نشده بود، اما حالا چند دانش آموز دبیرستانی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - توانسته‌اند با ساخت یک وسیله خلاقانه مشکل ناسا را حل کنند.

بیش از نیم قرن است که فضانوردان ناسا از چسب نواری برای ترمیم موقتی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - همه چیز، از ماه نورد گرفته تا نشتی هوا در ایستگاه فضایی بین المللی، استفاده می‌کنند. تاکنون جاچسبی مناسب برای انواع و اقسام چسب های موجود در ایستگاه ساخته نشده بود، اما - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - حالا چند دانش آموز مشکل ناسا را حل کرده اند. «مایک هاپکینز»، فضانورد ناسا و یکی از سرنشینان ایستگاه فضایی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - بین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - المللی، نحوه کار با جاچسبی جدید را نشان می‌دهد.

این وسیله توسط دانش آموزان دبیرستانی از مدارس پنج ایالت آمریکا و از طریق برنامه‌ای با نام اختصاری هانچ (HUNCH) ساخته شده است. دانش آموزان به کمک این برنامه ملی می‌توانند تجهیزات خلاقانه و کاربردی را طراحی و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - اختراع کرده و سپس آن‌ها را به ایستگاه بین المللی بفرستند. ۱۸ سال از برگزاری این برنامه می‌گذرد و تاکنون انواع ابزارها، کمد، نرده، میز و غیره برای ایستگاه ساخته شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - است.

اختراع جاچسبی مخصوص ایستگاه فضایی بین المللی، آخرین دستاورد این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - برنامه است و یکی از مشکلات آزاردهنده ایستگاه را حل می‌کند. هاپکینز می‌گویند یکی از مزیت‌های بزرگ این ابزار، قابلیت جدا کردن چسب با یک دست است چون معمولاً یکی از دستان فضانوردان برای حفظ تعادل درگیر است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان

تا پیش از اختراع این وسیله، چسب‌های نواری معمولاً لبه میز کار گذاشته می‌شدند و فضانوردان برای جدا کردن چسب باید از قیچی، دست یا دندان استفاده می‌کردند. از جاچسبی‌های تجاری فعلی تنها برای برخی از چسب‌ها می‌توان استفاده کرد و تعدادی از چسب‌های بزرگتر و مخصوص با آن‌ها سازگار نیستند.

بیش از ۲۰ نوع چسب در ایستگاه فضایی بین المللی استفاده می‌شود که چسب نواری و کپتون (Kapton) محبوب‌ترین‌ها هستند. از چسب‌ها - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - برای ترمیم دستگاه‌ها و جلوگیری از غوطه ور شدن اشیاء استفاده شود.

در مجموع به کمک برنامه HUNCH بیش از ۸۰۰ آیتم توسط ۲ هزار و ۵۷۵ دانش آموز از ۲۷۷ مدرسه در آمریکا ساخته شده و به ایستگاه فضایی بین المللی تحویل داده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر سیاهکل استان گیلان - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone