🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27037.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات شخصی ۲۵۰۰ کارمند اداره پلیس لس آنجلس به دست هکرها افتاد

اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) مورد حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعات شخصی حدود ۲۵۰۰ مأمور پلیس، کارآموز و سرباز این اداره لو رفته است. همچنین اطلاعات شخصی ۱۷۵۰۰ نفر که برای این اداره تقاضای ...

اداره پلیس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - لس آنجلس (LAPD) مورد حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعات شخصی حدود ۲۵۰۰ مأمور پلیس، کارآموز و سرباز این اداره لو رفته است. همچنین اطلاعات شخصی ۱۷۵۰۰ نفر که برای این اداره تقاضای استخدام ارسال کرده بودند نیز به دست هکرها افتاده است.

به گزارش NBC Los Angeles، هفته گذشته فردی با آژانس فناوری اطلاعات شهر لس آنجلس (ITA)  تماس گرفته و با نشان دادن نمونه فایل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - های دزدیده شده، مسئولین شهر را در جریان کار خود قرار داده است.

به فاصله کوتاهی پس از تماس او، ایمیلی از طرف اداره پلیس شهر به کارکنان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - اداره با این مضمون که «ممکن است برخی از اطلاعات شما از سیستم دپارتمان به سرقت رفته باشد»، ارسال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - می شود.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران

به گفته مدیر فناوری اطلاعات شهر لس آنجلس «تِد راس»، فرد ناشناسی که با آژانس فناوری اطلاعات شهر تماس گرفته مدعی شده فایل ها را از طریق از «منابع خارجی» بدست آورده است. او مدعی شده سروری که به آن حمله شده مربوط به اداره پلیس شهر نبوده و به دپارتمانی که اطلاعات پرسنل را ذخیره می کند، تعلق دارد.

در بیانیه اداره پلیس لس آنجلس به جزییات اطلاعات به سرقت رفته اشاره شده:

«اطلاعات از دست رفته شامل اسامی، تاریخ تولد، چند شماره از کد تأمین اجتماعی، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - آدرس ایمیل و پسورد می شوند. همچنین ممکن است اطلاعات شخصی دیگری نیز به دست هکرها افتاده باشد. به مأمورین توصیه می شود فعالیت های حساب های بانکی و کارت اعتباری خود را رصد کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک، به شکل کتبی شکایت کنند.»

طبق اعلام مسئولین شهر آدرس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - منزل، شماره تلفن ها و کد ۹ رقمی تأمین اجتماعی به دست هکرها نیفتاده است.

احتمالاً این حمله - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) رخ داده است. در پی این حادثه اطلاعات افرادی که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ برای استخدام در اداره پلیس شهر لس آنجلس رزومه فرستاده بودند، به سرقت رفته است.

مدیر آژانس فناوری اطلاعات گفته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - اطلاعات دیتابیسی که به آن حمله شده به یک سرور جدید با امنیت بالاتر منتقل شده بوده ولی فایل های سرور قدیمی پاک نشده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone