🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20673.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فلایتیو در نشست خبری آنلاین: می‌توانیم اولین باشیم ولی می‌خواهیم بهترین باشیم

«علی کشفی» هم‌بنیانگذار فلایتیو باور دارد که آنها می‌توانند بازیگر اول بازار حوزه گردشگری در آینده‌ی پس از کرونا باشند، هرچند او تاکید دارد که آنها بیشتر از آنکه به دنبال اولین بودن باشند، می‌خواهند بهترین ...

«علی کشفی» هم‌بنیانگذار فلایتیو باور دارد که آنها می‌توانند بازیگر اول بازار حوزه گردشگری در آینده‌ی پس از کرونا باشند، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - هرچند او تاکید دارد که آنها بیشتر از آنکه به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - دنبال اولین بودن باشند، می‌خواهند بهترین باشند. او همچنین می‌گوید که آنها در دوران کرونا برخلاف سایر پلتفرم‌های مشابه، هیچ تعدیل نیرویی نداشتند و به تمام نیروهای انسانی مجموعه خود وفادار مانده‌اند.

هم‌بنیانگذار فلایتیو در نشست خبری امروز این سامانه که به مناسبت ریبرندینگ مجموعه و لوگوی تازه‌اش به صورت آنلاین با اصحاب رسانه برگزار شد، با ذکر این نکته که دوران کرونا برای حوزه گردشگری بسیار دوران بدی بوده تاکید کرد که سال ۹۸ اساسا برای فعالین این حوزه شبیه به کابوس بوده: «از ابتدای پارسال که فاجعه ناراحت‌کننده سیل را داشتیم و کلی سفرها لغو شد تا آبان سال گذشته که قطعی اینترنت به وجود آمد و کلی مشکلات دیگر؛ همه و همه گریبانگیر فعالان حوزه گردشگری شدند اما تیر خلاص به طور قطع ویروس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - کرونا بود.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان

او باور دارد پس از دوران بحران کرونا به دنیای بازیابی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - از آن و پس از آن به جهان پساکرونا می‌رسیم که در آن رفتارهای مردم و دولت‌ها تغییر یافته و سرویس‌ها نیز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - به همین منوال تغییر می‌کنند. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - او معتقد است که برای احیای صنعت گردشگری، چندین سال لازم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - است و می‌گوید که یقینا تا سال آینده اوضاع مانند گذشته نخواهد شد.

کشفی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آنها چطور - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - توانستند در این ایام سخت هیچ نیرویی از مجموعه خود را تعدیل نکنند می‌گوید: «ما به نیروهای انسانی که داریم احترام می‌گذاریم و سعی کردیم با مدیریت درست، آنها را همچنان پیش خود نگه داریم. کار عده‌ای از دوستان کم شد که سعی کردیم با مرخصی‌های با حقوق و بدون حقوق آنها را نگه داریم و کارها را شیفتی کنیم ولی کسی را تعدیل نکنیم.» کشفی گفت کار شرکت‌هایی که در همان چند روز اولیه شیوع ویروس کرونا به تعدیل گسترده نیرو دست زدند، اشتباه کرده‌اند:

«باور دارم که ماجرای این تعدیل‌ها بابت کرونا نبود و مشکل از جای دیگری آب می‌خورد و این موضوع یک بهانه شد وگرنه تعدیل نیروهای زیاد در ایام - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - اولیه که هنوز آینده مشخص نبود، توجیهی نداشت.»

کشفی همچنین به سرمایه‌گذاری گروه صبا ایده روی فلایتیو اشاره می‌کند که در بزنگاه کرونا صورت گرفت، این سرمایه‌گذاری که تنها چند هفته قبل از شیوع این ویروس در این مجموعه صورت گرفت کمک بزرگی به فلایتیو برای رشد و بقای خود کرده و کشفی به دیجیاتو می‌گوید که «در کنار صباایده بودن و از یک جنس بودن با این شرکت باعث شده تا بتوانیم به کارمان به درستی ادامه دهیم.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان

هم‌بنیانگذار فلایتیو با اشاره به کاهش نود درصدی فروش بلیت و رزرواسیون هتل در اسفند و فروردین ماه، می‌گوید که شیب فروش مجموعه آنها از اردیبهشت‌ماه دوباره روند آرام صعودی به خود گرفت و امروزه آنها توانسته‌اند به ۴۰ درصد فروشی که پیش از شیوع کرونا داشتند دست پیدا کنند. کشفی به دیجیاتو می‌گوید که آنها به اولین شدن در بازار فکر می‌کنند ولی بیشتر دوست دارند که بهترین باشند: «اولین بودن برای ما مساله دور از ذهنی نیست. با ریبرندینگی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - که در نظر گرفته‌ایم و تغییر و تحولاتی که برای ما در راه هستند، می‌توانیم به راحتی به این مهم دست یابیم ولی بیشتر می‌خواهیم که بهترین باشیم و مشتریان بتوانند تجربه عالی سفر را در کنار ما کسب نمایند.»

کشفی درباره افق راهی که در مجموعه آنها متصور شده نیز می‌گوید که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - فلایتیو می‌خواهد شرایط را طوری پیش ببرد که پیش آمدن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - مشکلاتی نظیر کرونا دیگر نتواند به آنها شوک ناگهانی و بحران وارد کند. او همچنین خبر از تحقیق و بررسی مساله دورکاری تمام نیروها در فلایتیو می‌گوید که در دستور کار آنها قرار گرفته و به دیجیاتو می‌گوید: - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - «می‌خواهیم سیستمی راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم امنیت و آرامش روانی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - کارمندان خود را داشته باشیم و یک دورکاری به معنای واقعی راه بیندازیم. در این ایام به این نتیجه رسیدیم که نیروها باید دور کار باشند اما هنوز نتوانستیم به طور سراسری و کامل آن را پیاده‌سازی کنیم و باور داریم ریموت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - ورکینگ می‌تواند به نفع مجموعه باشد.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان

فلایتیو در این مراسم از لوگوی رنگین و جدید خود رونمایی کرد، لوگویی دایره‌ای شکل که به گفته این تیم برای طراحی آن نکات زیادی رعایت شده و رنگبندی آن ترکیبی از المان‌های مختلفی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لاهیجان استان گیلان - چون مدرنیته بودن (رنگ آبی)، هیجان انگیز بودن (رنگ نارنجی)، برتر بودن (رنگ بنفش) و ارتباط خوب با مشتری داشتن (رنگ صورتی) است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone