🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27036.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از سیگار الکترونیکی 8 نوجوان آمریکایی را روانه بیمارستان کرد

با روانه شدن ۸ نوجوان در ایالت ویسکانسین آمریکا به بیمارستان به دلیل آسیب جدی ریه، پزشکان سیگار الکترونیکی را از عوامل اصلی آسیب زننده به ریه این افراد می دانند. به گزارش دپارتمان خدمات ...

با روانه شدن ۸ نوجوان در ایالت ویسکانسین آمریکا به بیمارستان به دلیل آسیب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - جدی ریه، پزشکان سیگار الکترونیکی را از عوامل اصلی آسیب زننده به ریه این افراد می دانند.

به گزارش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - دپارتمان خدمات سلامت ویسکانسین (WisDHS)، در نوجوانان مبتلا به آسیب ریه علایمی مانند سرفه، تنگی نفس، خستگی و در بعضی دیگر تهوع، تغییر در عادات غذایی و درد سینه مشاهده شده است. نوجوانان تا هفته ها با این علایم دست و پنجه نرم می کرده اند تا اینکه با مراجعه به پزشک و اسکن قفسه سینه متوجه آسیب دیدگی جدی ریه های خود می شوند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران

پزشکان ابتدا فکر کردند یک بیماری واگیردار عامل این آسیب است، ولی به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - دلیل فواصل مختلف میان محل زندگی بیماران، نقش داشتن این عامل در آسیب ریه رد شد. هنوز عامل اصلی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - آسیب زننده نامعلوم است اما پزشکان احتمال می دهند سیگار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - الکترونیکی عامل بروز این عارضه باشد؛ چون تمامی مراجعه کنندگان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - سابقه مصرف این سیگار را داشته اند.

شیوه تبلیغ سیگار الکترونیکی برای نوجوانان انتقادات گسترده ای به همراه داشته است.

سیگار الکترونیکی محبوبیت بالایی بین جوانان آمریکایی دارد ولی شیوه تبلیغ این محصول برای نوجوانان جنجال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - های متعددی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - بوجود آورده. جول (Juul) معروف ترین سازنده سیگار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - الکترونیکی در آمریکاست و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - گفته می شود با تبلیغات خود سلامت نوجوانان را هدف قرار داده است. دو نوجوان اعتراف کرده اند نماینده ای از این شرکت به مدرسه آنها آمده و با گفتن اینکه سیگارهای تولیدی این شرکت «هیچ خطری ندارند» آنها را فریب داده است.

یکی از پزشکان ارشد بیمارستان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - کودکان ویسکانسین که نوجوانان مبتلا به آسیب ریه را درمان کرده می گوید:

«گرایش به سیگار الکترونیکی در بین نوجوانان به شکل افسارگسیخته ای در حال گسترش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - است و ما از خطرات استفاده از آن آگاهی کافی نداریم. فقط می دانیم کشیدن این نوع سیگار برای نوجوانان و جوانان ضرر بیشتری دارد.»

با اینکه گفته می شود سیگار الکترونیکی برای ترک سیگار مفید است ولی هنوز در مورد خطرات آن برای سلامت افراد، خصوصاً در نوجوانان، ابهاماتی وجود دارد. عده ای از پزشکان انگلیسی معتقدند سیگار الکترونیکی ضرر کمتری نسبت به سیگار دارد و از آن به طور گسترده برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر شهسوار استان مازندران - ترک افراد معتاد به سیگار استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آونگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما اطراف چشمه کیله شهسوار هم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در چشمه کیله شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone