🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27035.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تفاهم‌نامه پلیس مواد مخدر و پژوهشگاه فضایی ایران برای استفاده از خدمات سنجش از دور

تفاهم‌نامه همکاری‌ دو جانبه پژوهشگاه فضایی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با هدف بهره‌مندی پلیس از خدمات سنجش از دور، صبح امروز (دوشنبه) به امضای روسای این دو سازمان رسید. براساس این ...

تفاهم‌نامه همکاری‌ دو جانبه پژوهشگاه فضایی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با هدف بهره‌مندی پلیس - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از خدمات سنجش از دور، صبح امروز (دوشنبه) به امضای روسای این دو سازمان رسید. براساس این تفاهم‌نامه قرار شد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تا آموزش‌های لازم در حوزه فناوری‌ها و خدمات سنجش از دور داده شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این تفاهمنامه برای همکاری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشترک دو سازمان در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزش‌های کاربردی برای اعضای هیات علمی، محققان پژوهشگاه و پلیس در حوزه فناوری‌ها و خدمات سنجش از دور منعقد شده است.

در مراسم امضا این تفاهنمامه که با حضور «حسین صمیمی» رییس پژوهشگاه فضایی ایران و «محمد مسعود زاهدیان»، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا برگزار شد، زاهدیان با تاکید بر اینکه پلیس با بهره‌مندی فناوری‌های روز از جمله - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فناوری‌های فضایی در اجرای دقیق‌تر و هوشمندانه ماموریت‌های خود تلاش می‌کند، گفت:

«همکاری مشترک نیروی انتظامی و پژوهشگاه فضایی ایران که با تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شکل گرفته قدم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ارزشمندی است. پژوهشگاه فضایی گام‌های بلندی برای کاربردی کردن فناوری فضایی در کشور برداشته است که بسیار مهم است.»

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان

صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران نیز با بیان اینکه در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جهان امروز از فناوری فضایی به عنوان یک اقتصاد نوظهور یاد می‌شود،اظهار کرد:

«این پژوهشگاه حدود یک سال است که افزون بر انجام وظایف - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خود در توسعه فناوری فضایی در کشور، تمرکز خود را بر ارائه خدمات فضاپایه قرار داده و در این عرصه به دستاوردهایی برای همکاری با دیگر ارگان‌ها نیز دست یافته است.»

او با اشاره به حوزه فعالیت پلیس مواد مخدر عنوان کرد که حوزه فعالیت این بخش حد و مرزی ندارد و امیدوار - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است تا داده‌های سنجش از دور بتواند در این حوزه خدماتی را ارائه دهد.

گفتنی‌ست اواخر سال گذشته «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات خبر از رصد و کشف مزرعه ۷۰ هکتاری خشخاش توسط پژوهشگاه فضایی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داد و در توییتر خود نوشت: «گزارش پژوهشگاه فضایی در مورد کاشت خشخاش دقیق و با جزییات است. از رییس محترم پلیس مبارزه با مواد مخدر دعوت کردم با حضور در پژوهشگاه فضایی این اطلاعات را ملاحظه نمایند و با استقبال ایشان مواجه شد. دانش فضایی کشور در خدمت پلیس مقتدر و شهید داده در راه مبارزه با سوداگران مواد مخدر است.»

- تعمیرات جارو برقی فلر در شهر گنبد کاووس استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone